Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende, håper det tar seg opp [emoji4]
Månen har ikke stått opp enda, så det er fortsatt muligheter jeg har hørt at det er dagen etter fullmåne at flest blir født, for det er fullmåne som trigger fødselen i gang og så tar det gjerne litt tid.Ser ikke ut som det blir noe fødsel her desverre, bare masse maserier
Månen har ikke stått opp enda, så det er fortsatt muligheter jeg har hørt at det er dagen etter fullmåne at flest blir født, for det er fullmåne som trigger fødselen i gang og så tar det gjerne litt tid.
Termin i morgen! Håper maseriene tar seg opp til å bli ordentlige rier i løpet av natten! Jordmor på sykehuset sa at det visstnok ble født flest rett etter fullmåne Krysser fingrene!
Høres lovende ut! Hvordan går det nå?Da har slimproppen gått.. igjen.. gsnske mange uker siden sist.. konstante smerter i magen og underlivet.. og hyppigere kynnere.. så håper det utvikler seg
Kanskje det skjer i dag?Noen som har født i natt?
Ble bare maserier med store forventinger hos meg
Stille før stormen..?Fullmåne virker tydeligvis motsatt her, roligste natta på lenge
Jeg drømte at vanne gikk. Hoppet opp av senga når jeg våknet. Ble skikkelig skuffet når jeg skjønte det bare var en drøm. Tror mannen ble rimelig overtaket der jeg stod med spredde bein bøyd fremover for å se
Kanskje det skjer i dag?