På torsdag er det fullmåne...

Siden fullmånen er i kveld så tipper jeg vi får noen fødsler ila morgendagen :)

Ser ikke ut som det blir noe fødsel her desverre, bare masse maserier
Månen har ikke stått opp enda, så det er fortsatt muligheter ;) jeg har hørt at det er dagen etter fullmåne at flest blir født, for det er fullmåne som trigger fødselen i gang og så tar det gjerne litt tid.

Månen har ikke stått opp enda, så det er fortsatt muligheter ;) jeg har hørt at det er dagen etter fullmåne at flest blir født, for det er fullmåne som trigger fødselen i gang og så tar det gjerne litt tid.

Da er det lov å håpe :angelic:

Termin i morgen! Håper maseriene tar seg opp til å bli ordentlige rier i løpet av natten! Jordmor på sykehuset sa at det visstnok ble født flest rett etter fullmåne:) Krysser fingrene!

1 uke til termin og jeg og samboer har våga oss ut på hytta :hilarious: håper kanskje det ikke trenger skje akkuratt nå selv om jeg er litt utolmodig :p hytta er ikke så langt hjemmefra så ikke noe krise, men må en liten båttur til.

Spennende, håper natta bringer gode rier, de fleste fødsler starter mens man sover fordi da slapper man av :)
Termin i morgen! Håper maseriene tar seg opp til å bli ordentlige rier i løpet av natten! Jordmor på sykehuset sa at det visstnok ble født flest rett etter fullmåne:) Krysser fingrene!

Håper noe skjer for noen nå ivertfall. Høres ut som om flertallet av oss begynner å bli rimelig lei!!
Skulle ønske mini ville komme på juni sia.. for mye å håpe på....

Da var termindatoen her, og fremdeles ingen baby. Skal til jordmor om et par timer for stripping og tøying, håper at det fører til rier i løpet av dagen. Fullmånen har i hvert fall ikke hatt effekt enda :(

Fullmåne virker tydeligvis motsatt her, roligste natta på lenge:(

Jeg drømte at vanne gikk. Hoppet opp av senga når jeg våknet. Ble skikkelig skuffet når jeg skjønte det bare var en drøm. Tror mannen ble rimelig overtaket der jeg stod med spredde bein bøyd fremover for å se:laughing021

Kanskje det skjer i dag?

Håper og håper, avbestilit timen til hinneløsning/stripping idag. Har på en måte gitt opp å få denne ungen ut. Ville ut i uke 25 og uke 28/29, men nå når den får lov nekter den og bare driver med luring :arghh:

Da har denne babyen vært inne lenger enn den forrige, og jeg må vel bare innse at det blir de nye permisjonsreglene som blir gjeldende for oss.
Jeg synes det er synd at disse reglene har ført så mye stress med seg for mange av oss, at vi har ønsket å føde før 1. juli. Jeg tror dette gjør ventetiden ekstra lang for mange.
Dusteregjering!

Back
Topp