På torsdag er det fullmåne...

Hørte fra noen som jobber på føden at de faktisk hadde mer å gjøre ved fullmåne..så kanskje det ligger noe i det :hilarious:

Hvis jeg føder torsdag så føder jeg på den datoen jeg gjettet i babyshoweret mitt. Viste ikke at det var fullmåne da.

Hehe, en bekjent av meg fødte alle sine fire barn når det var fullmåne. Er kanskje noe i det :p

Jeg skal settes i gang onsdag. Så da håper jeg det betyr at fødselen går raskt [emoji16]

tenkte faktisk på om det ble fullmåne snart :-p Får vel bare vente å se, men tror ikke jeg føder denne gangen enda - er jo fortsatt en stund til termin så kan godt knipe igjen en stund til. (Og om det stemmer at mange føder rundt fullmåne og det er ekstra mange fødsler nå på sommeren så håper jeg kanskje på fødsel en mer rolig dag...)

Min første ble født ved fullmåne, 3 uker før termin. Nå har ikke jeg termin før i slutten av juli da så kanskje det skjer noe ved neste fullmåne:p Jeg tror det er noe i det iallefall. Mye mellom himmel og jord som er påvirket av månen;)

Jeg måtte sjekke og vannet mitt gikk vist ved fullmånen sist og hun ble født dagen etter :)

Ser jeg fødte på halvmåne-natt sist [emoji28] ble igangsatt da [emoji13]

Noen som kjenner noe til fullmånens effekt? :p Må jo bli en fødsel hos juligjengen idag!

Har hatt veeeldig svake rier siden tirsdag nå... får knapt sove så enten kan dette ta lang tid ellers sier det bare plitselig pang:hilarious: startet likt sist 8 dager over termin (ved fullmåne) men da gikk vannet og jeg trengte litt starthjelp på riene så jeg fikk svelgepiller dagen etter.

Så prøver å ikke juble for mye og ta dagene med ro :P nå har jeg ganske tydelig tegn på at det skjer noe i hvertfall selv om de kommer og går.o_O

Har hatt veeeldig svake rier siden tirsdag nå... får knapt sove så enten kan dette ta lang tid ellers sier det bare plitselig pang:hilarious: startet likt sist 8 dager over termin (ved fullmåne) men da gikk vannet og jeg trengte litt starthjelp på riene så jeg fikk svelgepiller dagen etter.

Så prøver å ikke juble for mye og ta dagene med ro :P nå har jeg ganske tydelig tegn på at det skjer noe i hvertfall selv om de kommer og går.o_O

Så spennende, håper det tar seg opp [emoji4]

Back
Topp