På toppen av alt!

Veramy

Glad i forumet
Skal jeg da få feber, sår hals og bli potte tett!
Har heve i meg feber nedsettende siden jeg leste at barnet i magen blir stresset og det kan føre til SA tidli i svangerskapet! Håper det går. Bra! :(
Dagens syteutbrudd!
Flere som treng å syte litt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff det e ikke bra:(
God bedring!

Har masse syt på lager, men e ikke så flink og syte. Men æ e bare generelt bekymra. Føle det e nokka som ikke e rett:(

Huff.. God bedring :) Dette vil nok gå bra. Hvil deg og få i deg nok væske.

Om jeg skal syte litt.. Stikker en del i brystene. Spesielt om nettene. Håper det holder seg unna denne natta :)

God bedring♥ det går nok bra med alt!
Jeg har begynt å hoste litt. Og hosting gjør at jeg begynner å kaste opp :-( ellers ikke noe spesielt å syte for..

God bedring :)
Går nok bra skal du se :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Takk. Skal bli spennende å se hvor lenge det skal vare!
Håper dere fikk sove godt i natt:) og at formen er bra i dag!
Her blir jeg liggende på sofan

Skal jeg da få feber, sår hals og bli potte tett!
Har heve i meg feber nedsettende siden jeg leste at barnet i magen blir stresset og det kan føre til SA tidli i svangerskapet! Håper det går. Bra! :(
Dagens syteutbrudd!
Flere som treng å syte litt?

Sånn har jeg vært i fire uker nå.. Men nå virker det som jeg er på bedringens vei ;-) har selvfølgelig vært hos legen, men var bare et virus så da må jeg jo bare ta tiden til hjælp.. Men ekstremt slitsomt!!

Sent from my iPad using BV Forum

Sånn har jeg vært i fire uker nå.. Men nå virker det som jeg er på bedringens vei ;-) har selvfølgelig vært hos legen, men var bare et virus så da må jeg jo bare ta tiden til hjælp.. Men ekstremt slitsomt!!

Sent from my iPad using BV Forum
4 veke!?!? Grøss! Nei håpa virkeli det gir seg fort!

4 veke!?!? Grøss! Nei håpa virkeli det gir seg fort!

Ja i fire uker! Vært fryktelig slitsomt! Og jobber fult i tre av de! Ble sykemeldt på grunn av det forrige uke, så begynner å bli litt bedre nå;-) men er ikke optimalt enda:-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja i fire uker! Vært fryktelig slitsomt! Og jobber fult i tre av de! Ble sykemeldt på grunn av det forrige uke, så begynner å bli litt bedre nå;-) men er ikke optimalt enda:-(

Sent from my iPhone using BV Forum
Jobba fullt kvar dag. Tatt mj en sjukedag i dag å blir nokk en i morga. Satsa på å ver tebake på onsdag;)
Du lyt ta vare på dj og babyen! D som e viktigast. Å ikkje presse sj tebake på jobb før en e klar!
masse god bedring til deg!

Back
Topp