På tirsdag...

Mammatilto+

Forelsket i forumet
Skal jeg til egguthenting!!! Har masse store fine egg!!! Blir innsetting igjen på torsdag tenker jeg. Vi gleder oss veldig!
 
Åååååh så spennende[:D] Jeg skal krysse alle fingrene mine for at det skal gå bra
 
da er egga ute. 16 egg. Skal ringe i morgen å høre hvordan det går med dem...
Det var ikke vondt, var ikke nødvendig å grue seg til det... Men tror smertestillende begynner å gå ut, for har smerter i magen nå... Godt å være ferdig med dette... Gleder meg til å sette et befruktet egg igjen.
 
Oj så ufattelig spennende!!!
 
Håper de setter inn 1 eller 2 perfekte egg som gror seg fast!!!
 
Lykke til
 
Ja nå skal du se det blir noen spirer på deg[;)] Utrolig nervepirrende dette må være. Venter spent på å høre hvordan det går. Regner med du er innom å oppdaterer oss så fort som mulig[:)][;)][:D] *håpe-håpe* LYKKE LYKKE TIL!!!!!!!
 
Lykke lykke til!!!!
Håper det blir en liten spire på deg[:)]
Er en spennende prosess.
Vært igjennom flere forsøk eller er denne den første?
 
 
Tusen takk alle sammen... Dette er det første forsøket. Veldig spennende. Om halannen time skal jeg rige å høre hvordan det har gått med befruktninga... Spent!!!
 
ÅH så spennende[:)] Håper spiren blir sittende på torsdag!!!!Masse lykkke til!!! Du får holde oss oppdatert[;)]
 
Da er egga inne!! dem satte inn to egg. Av de ti egga som var befrukta, var det kun et egg som var toppkvalitet. Så de satte inn et som ikke var så bra oxo. Det blei ingen på frys da... Men håper denne sitter!!! Blodprøve 14.november.
 
OJOJOJ så spennende!!!
 
Det blir 2 spennende uker det her!!!
 
Lykke til!!!
 
Krysser fingra hardt for at begge eller den ene skal gro seg fast[;)]
 
Nå er det bare to dager til blodprøven. Jeg håper den er positiv.[;)]
Jeg er sliten og blir veldig tidlig trøtt om kvelden... Håper det kanskje er et tegn. Jeg har også veldig vondt øverst i magen... Husker når jeg hadde vært til laproskopi, da fikk jeg sånne luftsmerter oppover i magen og skuldra. Sånn har jeg nå også, bare ikke i skuldra, men i magen. Veldig ubehagelig... Men det går nok over etterhvert. Noen andre som har merket lignende, i forbindelse med IVF?
 
OJOJOJ så spennende!! Håper det er tegn på noe godt!!!
 
Lykke til om 2 dager!!!
 
Lykke til, skal krysse fingrene for deg[:D]

 
Da er blodprøven tatt!! Skal ringe inn etter klokken 14.00. Vi er så spente, vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå...
 
Oioi.. så spennende... [;)] Håper på det beste, og krysser fingre, tær og føtter for deg [:D] Lykke til!
 
hei... har lest hele tråden her med deg nå, og jeg vil bare ønske deg masse lykke til... begynner 2 på jobb i dag men skal nok titte innom for å sjekke hvordan d har gått med deg:)
XXXX alt av fingrer og tær....
 
Masse lykke til!!!!!
 
Back
Topp