Da har vi kjøpt inn junior dyne, pute og et sengesett på tilbud på kid. Var 50% og vi betalte bare 300kr. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, var fiberdyne. Om det er bra eller dårlig vet jeg ikke. HahaOi, ja det var et kupp.
Dun eller?
Vi har jo etter storebror, så bruker det...;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Oi, det var dyrt. Tror det var en dundyne til 600kr der. Tror ikke de var på tilbud.Gratulerer![]()
Det var billig, ga 998 kr bare for dyna je![]()
amina har også det og syns den er kjempe fin!Nei, var fiberdyne. Om det er bra eller dårlig vet jeg ikke. Haha![]()
Oi, det var dyrt. Tror det var en dundyne til 600kr der. Tror ikke de var på tilbud.
Så bra da.amina har også det og syns den er kjempe fin!
Åja, da hadde jeg gått å byttet. Hehedet er dundyne til 998 kr derfra jeg kjøpte, sto 50% ved døra der, men det var vist på fiber sa dama, men den ble nå ed hjem lell da![]()
Ja, får gjøre det.Oi, da skal jeg se over helga om jeg finner en her. Hvis ikke har vi spar kjøp i byen![]()
Så spennende da!Så bra da.
Vi skal prøve når sengetøyet er tørt.![]()
Ja, for hun er vant til sovepose. Brukt dyne et par ganger da vi har måtte vaska soveposen.Så spennende da!
Jeg har faktisk unngått dun til Amina og til oss jeg, for det første klør det skikkelig vis de skulle begynne å stikke ut samtidig som jeg aldri kan være sikker på hvordan endene er behandlet før de tar dyna.
da blir det ekstra spennendeJa, for hun er vant til sovepose. Brukt dyne et par ganger da vi har måtte vaska soveposen.![]()