På tilbud. :)

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
Da har vi kjøpt inn junior dyne, pute og et sengesett på tilbud på kid. Var 50% og vi betalte bare 300kr. :D

Oi, ja det var et kupp.
Dun eller?

Vi har jo etter storebror, så bruker det...;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Oi, knallpris:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det var billig.

Her har vi og akkurat byttet til juniordyne, det var på tide. Begynte å bli liten den babydyna. Hadde ei god og varn dundyne etter eldre søsken, men finner ikke puta..

Så bra da. :)
Vi skal prøve når sengetøyet er tørt. :)
Så spennende da!
Jeg har faktisk unngått dun til Amina og til oss jeg, for det første klør det skikkelig vis de skulle begynne å stikke ut samtidig som jeg aldri kan være sikker på hvordan endene er behandlet før de tar dyna.

Så spennende da!
Jeg har faktisk unngått dun til Amina og til oss jeg, for det første klør det skikkelig vis de skulle begynne å stikke ut samtidig som jeg aldri kan være sikker på hvordan endene er behandlet før de tar dyna.
Ja, for hun er vant til sovepose. Brukt dyne et par ganger da vi har måtte vaska soveposen. :p

Ja, for hun er vant til sovepose. Brukt dyne et par ganger da vi har måtte vaska soveposen. :p
da blir det ekstra spennende ;) du får håpe hun er som amina, for når hun blir kald får hun på dyna uten problemer :)

Smart å handle på salg ja :)
Her har Esther sovet med juniordyne lenge allerede.
Kjøpte nytt sengetøy til henne i går i flanell.
Det er så ise kaldt nå her vi bor, og tenker at når vi foreldre helst vil sove i flanell så er det sikkert noe ungene også vil :P

Wow, det var ikke dårlig kjøp. Kjekt å få så masse til billig penge :-)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

Back
Topp