På tide nå

Gratulerer så masse liki!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: ajasto

Joda jeg er LIIIIIIIIIIIIIIIKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hehe.

Men at dere tolket litt utifra facebook den likte jeg ikke.[8D] Trøtt og sjokomelk. Jammen jeg er blitt avhengig av sjokomelk. Å jeg har vel aldri vært så trøtt i mitt liv som jeg er nå hehe[:D]. Sitter forresten å drikker sjokomelk nå.[8|]

Hurraaaaa jeg er gravid

GRATUUUUUULERER [:D][:D][:D]

Gratulerer så masse liki[:)] når er terminen?

Hihi tusen takk.

Foreløpig termin er 31 januar. Og den tror jeg stemmer nokså godt, men kanskje legge til en dag. Så jeg går utifra det blir 1 februar. Det blir spennende.[:D]

Hihi tusen takk.

Foreløpig termin er 31 januar. Og den tror jeg stemmer nokså godt, men kanskje legge til en dag. Så jeg går utifra det blir 1 februar. Det blir spennende.[:D]

Jeg har termin den 10 februar, og tilhører også september 06[;)][;)][;)]
(Endra nicket en periode nå til ting er offentlig[:D])Er ikke det at det er så hemmelig, men greit at venner og slik får vite det først[:)]

Ojojoj enda en hemmelig gravid? Hvem er duuuuuuuuu?[:D][:D][:D] Får jo nesten samtidig vi da kanskje hihi så gøy.[:)]

Ja samme her også. Litt greit at de nærmeste får vite det først. Her er så mange som sniker her inne også så det ryktes fort.
Gratulerer[8D][:)]

Ojojoj enda en hemmelig gravid? Hvem er duuuuuuuuu?[:D][:D][:D] Får jo nesten samtidig vi da kanskje hihi så gøy.[:)]

Ja samme her også. Litt greit at de nærmeste får vite det først. Her er så mange som sniker her inne også så det ryktes fort.
Gratulerer[8D][:)]

Takk takk, ja vi har mulighet for å få ganske likt[:D]

gaaah, jeg som hadde tenkt å lage tråd om hvem lakrisbåten var for jeg så du har vært inne her noen ganger[8D]

Gratulerer så masse liki[:D][:D]

Jeg har funnet ut hvem lakrisbåten er. Er ikke mye som går min nese forbi altså![;)]

Gratulerer så masse liki [:D][:D] Å nei, enda en hemmelig gravid, gratulerer til lakrisbåten og... om noen vet hvem det er mottas pm med takk [;)][:)]

ORIGINAL: Olive76

Jeg har funnet ut hvem lakrisbåten er. Er ikke mye som går min nese forbi altså![;)]

Ååå hvis du har lov å si det så send pm da.....[8D]

Tusen takk alle sammen[:)]

Gratulerer så masse til lakrisbåten også!![:D]
Send meg en pm den som vet noe,og har lyst til å sladre litt[:D][8D]

Det er ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er, men bare send pm til hverandre helt greit for meg[:D]
Skal snart informere familien nå så da kan jeg "vise" hvem jeg er[:D][:D]

jei, jeg er blitt skikkelig flink til å være detektiv altså![:D]

gratulerer så masse til deg og lakrisbåten[:D]

Gratulerer så masse, Liki [:D]

Og jeg tar gjerne imot PM med hvem Lakrisbåten er altså [;)]

Gratulerer så mye til lakrisbåten!![:D][:D][:D]

Da fant jeg endelig ut hvem en av dere er [:D] Gratulerer sååå mye liki! Kjempekoselig[:)][:)]

Grattis, liki! Så moro!!!

Back
Topp