På tide nå

ajasto

Forelsket i forumet
Jeg må nok ærlig innrømme at jeg har dårlig samvittighet for at jeg lurer dere. [8|]Jeg er ikke en person som lyver så jeg syns det er en smule ekkelt. Selv om det har vært kjempe gøy å se dere i action. Hihi.[:D]
Har vært endel innpå januar - februar 2011 forumet også men ingenting er som å være her hos dere september damene.

Så jeg lurer meg på om jeg ikke bare skal avsløre meg i dag. Hva sier dere? Det er jo snart 12 uker nå uansett, og nå har jo de aller nærmeste fått vite det så....[:)]
Dere har forresten tippet veldig bra siste tida... hehehehe.

Ja, kom igjen nå 

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!![:D]

Du må si det nå,når jeg er på nett!!![8D]

Tror du er liki...[;)]

JAAAA!
Avslør deg før folk tar ferie, kan jo ikke bruke ferietid til å gå rundt og gruble[:D][8D]

ORIGINAL: FrøkenSia

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!![:D]

Du må si det nå,når jeg er på nett!!![8D]

Tror du er liki...[;)]

Tilslutter meg denne[;)] Og håper på avsløring før vi alle reiser på ferie[8D]

[:)] ja vi vil vite hvem du er

jaaaa - si det da!!  [:D]

Heia, heia, heia

jeg har fortsatt en veldig sterk følelse på at dette er liki.. og den kom bare plutselig på vei hjem en gang..[8D] [:D] liki liki liki...[:D][:D][:D][:D] håper det er det[8D] og følelsen blir sterkere ut i fra hva du har skrevet på face også[8D][:D] så jeg stemmer for en avsløring altså!!

Ja, du må bare si det! Er sååå spent, vil vite nå!

Hei på deg du er liki!!! Helt sikker på det![:D]

ORIGINAL: Trillemor82

jeg har fortsatt en veldig sterk følelse på at dette er liki.. og den kom bare plutselig på vei hjem en gang..[8D] [:D] liki liki liki...[:D][:D][:D][:D] håper det er det[8D] og følelsen blir sterkere ut i fra hva du har skrevet på face også[8D][:D] så jeg stemmer for en avsløring altså!!

enig med trillemor ang facebook! Stausene der er litt avslørende hihi

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: Trillemor82

enig med trillemor ang facebook! Stausene der er litt avslørende hihi

Trøtt og sjokomelk! Høres ut som meg det meste av 2008!

hehe.. [:D]

Joda jeg er LIIIIIIIIIIIIIIIKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hehe.

Men at dere tolket litt utifra facebook den likte jeg ikke.[8D] Trøtt og sjokomelk. Jammen jeg er blitt avhengig av sjokomelk. Å jeg har vel aldri vært så trøtt i mitt liv som jeg er nå hehe[:D]. Sitter forresten å drikker sjokomelk nå.[8|]

Hurraaaaa jeg er gravid

Gratulerer så mye!!!! Det var kjekt!!![:D][:D][:D]

Hurra. Og gratulerer så masse. Sjokomelk er jo sunnt på et vis. Men vi tenkte ikke over sjokomelken før vi ledte målrette etter rare vaner og trøtthet og 3 gutter. Tror ikke alle facebookvennen dine er som oss[8D]

(spørs om jeg skal se om det er o boy i skapet selv om Litago er best...? Ble litt inspirert her)

jippi, gratulerer så masse!! [:D]

Back
Topp