På tide med en til!!

Skravlemor

Elsker forumet
Vi har nå en gutt på snart 2.5år, og vil ha en til[;)] har småprøvd en liten stund, men nå blir det ordentlig, he he! Håper oppholdet her blir kort, og får se om tr kommer til lørdag. kjennes sånn ut allerede nå...
 
Har forresten kun 25 dagers syklus, noen med erfaring med tanke på el og evt når graviditetstest kan være positiv? hadde 28-29 dagers med førstemann.
 
I dag blir det en liten treningsøkt og en god salat før senvakt på jobb. føles fortsatt som om tr er på vei, enda to dager igjen da. kan visst få positiv test i morgen, litt lyst til å ta den i dag...
 
IKM skulle vært her for to dager siden i følge min nye syklus, men i morgen etter normal syklus. kanskje kroppen har funnet ut at den skal bli normal igjen etter ca seks mnd... eller kanskje det er langt mer spennende ting på gang... har ømme bryster (normalt for meg ved mensen også), vondt i halsen, vært veldig trøtt i helgen og i dag.. kanskje tørstere enn normalt, evt så er det innbilning. venter med evt test til jeg er forbi normal syklus.
 
fortsatt ingenting, begynner å håpe litt nå[:)] kanskje jeg kjøper meg en test på fredag dersom tr fortsatt ikke er her...
 
Takk for det[:)] håper det er en liten spire der. har forresten ikke fått tr i dag heller
 
Hurraaa, tok test og det lyste GRAVID!!!! Da flytter jeg meg over til februar 10, og ønsker alle dere andre hjertelig velkommen etter!! Drysser masse babystøv på dere også, lykke til!
 
Back
Topp