På tide med en ny Ebay-tråd kansje? :-)

LittleMonkey skrev:
Den blå LINK

20 av hver farge LINK
eBay Image Hosting at www.auctiva.com

Hadde lyst til å bestille noen av de kjolene, men jeg er for høy. De er egentlig beregnet for det øst-asiatiske markedet :(

Haha, ja, da blir det spennende å se hvordan de blir...... Er ikke mer en 167cm, men er den for kort får den gå til venninnen min ;)

dytt.. vil se mer!!

LittleMonkey skrev:
Haha, ja, da blir det spennende å se hvordan de blir...... Er ikke mer en 167cm, men er den for kort får den gå til venninnen min ;)

Er bare 2 cm høyere enn deg. :P

fler som har godt bananas på ebay?

-Nymphadora- skrev:

LittleMonkey skrev:

Er bare 2 cm høyere enn deg. :P

Jaja :p 
Det gjør da ikke noe om den ikke er heeeeelt fotsid ;)

LittleMonkey skrev:
Den blå LINK

Seriøst, 8 dollar??

Gi meg en oppdatering når den kommer da

-Nymphadora- skrev:

Link?

~Mummimamma~ skrev:

-Nymphadora- skrev:

~Mummimamma~ skrev:

-Nymphadora- skrev:

Link?

http://www.ebay.com/itm/110888561293?var=410113667392&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648#ht_5339wt_922

Takk =)

Latterlige seks kroner for ett par, passer meg perfekt!

Jepp, latterlig billig!

Bestilte et par bare for å se om de passer. Ting fra Asia pleier å være ganske små i størrelsen. Passer de så bestiller jeg flere :)

Jeg har kjøpt:

Hello Kitty Matboks
Item picture
Tangle Tamer hårbørste, ENHVER JENTES DRØM! (seriøst!)
Item picture
Soft Grip farger
Item picture
Samsung Cover
Item picture

Kan ikkje dåken som e god på Ebay handling lage en egen tråd for tips, og hvordan man bør gå frem for å handle, max grense på pris, frakt osv.
Har aldri handlet utenfor Norge før, og syns det ser så utrygt ut.
Men når eg ser alle de fine tingene dere får, for den prisen, så blir man jo rett og slett veldig nysgjerrige! :-D

Back
Topp