På tide med en HUNK tråd

*sukk* Spesielt Robbie Williams!

Dr.Karev *smelt*

Her er en jeg forelsket meg i som 13 åring.. Akkurat dette bilde forelsket jeg meg i og så cry baby 100 ganger etter dette <3 Han har jo forandret seg de siste 23 årene men bare til det bedre <3

ORIGINAL: fruktbar

Her er en jeg forelsket meg i som 13 åring.. Akkurat dette bilde forelsket jeg meg i og så cry baby 100 ganger etter dette <3 Han har jo forandret seg de siste 21 årene men bare til det bedre <3

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Henriettemamma

ORIGINAL: Lisa81

Ingenting er som en deilig MANN! Guttevalpene kan andre ta seg av [:D]

Må bare signere deg jeg, kunne ikke vert mer enig [:)]

Han skal jeg se på konsert i JUNI!!! jeg kommer til å dø litt på meg ja ! ! Min STORE tenårings forelskelse... Blir fortsatt mo i knærne av han der ja... LOOOOOOOOVE LONG TIME ! ! !

Han sku fått spist knekkebrød i senga mi ja

Jeg skal også på konserten! Har sikret meg Golden ring billetter, og nedtellingen har startet!! [:D]

ORIGINAL: Bella_Blid

ORIGINAL: eucalyptus

Herregud!!! Holdt på å glemme. Tidenen kjekkas!!!! hehe

Jacob Black

typen min blir sykt mye mobba fordi han er så lik han [8D] bare at jeg synes typen min er myye kjekkere enn han [:D]

Da er vi bare nødt til å få se bilde av typen din. for blir han kjekkere enn Taylor Lautner " Jacob Black" må du bure han inne [8D]

jeg sender bilde på pm [8D]

Jacob Black

typen min blir sykt mye mobba fordi han er så lik han [8D] bare at jeg synes typen min er myye kjekkere enn han [:D]

Da er vi bare nødt til å få se bilde av typen din. for blir han kjekkere enn Taylor Lautner " Jacob Black" må du bure han inne [8D]

Jeg vil òg se!!!!! *Nysjerrig* [8D][:D]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Henriettemamma

Ingenting er som en deilig MANN! Guttevalpene kan andre ta seg av [:D]

Må bare signere deg jeg, kunne ikke vert mer enig [:)]

Han skal jeg se på konsert i JUNI!!! jeg kommer til å dø litt på meg ja ! ! Min STORE tenårings forelskelse... Blir fortsatt mo i knærne av han der ja... LOOOOOOOOVE LONG TIME ! ! !

Han sku fått spist knekkebrød i senga mi ja

Jeg skal også på konserten! Har sikret meg Golden ring billetter, og nedtellingen har startet!! [:D]

Jaa, me too!![:D][:D] Synes Richie er hot også jeg da, elsker en mann med gitar [;)]

Jacob Black

[;)] ikke langt unna det nei

CHANNING TATUM!!!!!! Jeg døøøøøør, jeg gråter når jeg ser han:P men salte ta... Vet ikke åssen jeg legger inn bilde:P

Jacob Black

[;)] ikke langt unna det nei

jeg syns ikke han ligner, men alle andre syns det [8D] men jeg syns selvsagt han i finest [:D]

John Mayer!!! [;)]

Og jeg er enig i at Janove Ottesen (?) er HOT, oppdaget han på senkveld.. Digger typen og dialekta[;)]

ORIGINAL: hanneamadea

CHANNING TATUM!!!!!! Jeg døøøøøør, jeg gråter når jeg ser han:P men salte ta... Vet ikke åssen jeg legger inn bilde:P

Versågod [8D]

Tankuverymuch:) Nå griner jeg[:(] , er det ingen fler som syns han vanvittig DEILIG????

Peter i Heroes

Sylar

Gary Oldman

Will Smith

Først og fremst: Bamfuckingfantastic!

Dernest: Ryan Phillipe (ohmygod!)

så: hvem andre enn the one and only Robert?

Men finest av alle: My man!

ORIGINAL: hanneamadea

Tankuverymuch:) Nå griner jeg[:(] , er det ingen fler som syns han vanvittig DEILIG????

å joda [:D] han var fantastisk deilig i Dear John [8D]

ORIGINAL: Citerza

Også har vi jo hunken med stor "H"!

Til og med i godt voksen alder..

JAAAAAAAA!!!!
En av få menn som kler bart[:)]
Legger til han her:

Magnum PI

Ooooh, det var en hunk-tråd her allerede - da poster jeg her også. [;)][:D]
Timothy Olyphant fra Die Hard 4, Deadwood, og nå Justified - mmmmmmm.

Andy Whitfield fra Spartacus: Blood and Sand

Shane West som Michael i nye utgaven av Nikita

Jeffrey Donovan (som er utrolig sjarmerende "in action") som Michael Westen fra Burn Notice

Zachary Levi som Chuck i - you guessed it - Chuck. Gutten har vokst opp. [;)]

Og så Matt Bomer som Neal Caffrey i White Collar - han er nesten litt FOR pen, men åååå så sjarmerende. [:D]

Her er min HUNK:

Tatt på bryllupsreisen vår.

Back
Topp