*sukk* Spesielt Robbie Williams!

Dr.Karev *smelt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Zera
ORIGINAL: Henriettemamma
ORIGINAL: Lisa81
Ingenting er som en deilig MANN! Guttevalpene kan andre ta seg av [:D]
Må bare signere deg jeg, kunne ikke vert mer enig [:)]
Han skal jeg se på konsert i JUNI!!! jeg kommer til å dø litt på meg ja ! ! Min STORE tenårings forelskelse... Blir fortsatt mo i knærne av han der ja... LOOOOOOOOVE LONG TIME ! ! !
Han sku fått spist knekkebrød i senga mi ja
ORIGINAL: Bella_Blid
ORIGINAL: eucalyptus
Herregud!!! Holdt på å glemme. Tidenen kjekkas!!!! hehe
Jacob Black
typen min blir sykt mye mobba fordi han er så lik han [8D] bare at jeg synes typen min er myye kjekkere enn han [:D]
Jacob Black
typen min blir sykt mye mobba fordi han er så lik han [8D] bare at jeg synes typen min er myye kjekkere enn han [:D]
Da er vi bare nødt til å få se bilde av typen din. for blir han kjekkere enn Taylor Lautner " Jacob Black" må du bure han inne [8D]
ORIGINAL: Zera
ORIGINAL: Henriettemamma
Ingenting er som en deilig MANN! Guttevalpene kan andre ta seg av [:D]
Må bare signere deg jeg, kunne ikke vert mer enig [:)]
Han skal jeg se på konsert i JUNI!!! jeg kommer til å dø litt på meg ja ! ! Min STORE tenårings forelskelse... Blir fortsatt mo i knærne av han der ja... LOOOOOOOOVE LONG TIME ! ! !
Han sku fått spist knekkebrød i senga mi ja
Jeg skal også på konserten! Har sikret meg Golden ring billetter, og nedtellingen har startet!! [:D]
Jacob Black
Da er vi bare nødt til å få se bilde av typen din. for blir han kjekkere enn Taylor Lautner " Jacob Black" må du bure han inne [8D]
Jacob Black
jeg sender bilde på pm [8D]

ORIGINAL: hanneamadea
CHANNING TATUM!!!!!! Jeg døøøøøør, jeg gråter når jeg ser han:P men salte ta... Vet ikke åssen jeg legger inn bilde:P