Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Er jo ikke sikkert man går over som førstegangs, men jeg er en som liker å forberede meg på det værste og heller bli positivt overrasket dersom det går andre veien
Jeg gikk over sist og var fornøyd med det. Fryda meg over alle som var utålmodige på mine vegne Da termindatoen passerte ble jeg veldig rolig og tenkte at det som skjer skjer. Tror det hjalp med under fødselen.
Er bare jeg som er uviten og ikke visste at det er vanlig for førstegangs å gå over tiden [emoji85] jeg holder meg også til den «forberedt på det verste og håp på det beste» [emoji5]
så lenge man ikke har det veldig ubehagelig osv eller hvis baby har det fint så er det jo ikke noe skummelt i å gå over tiden vil jeg tro [emoji4]
Velkommen hit! Det er vel omtrent 50 % av førstegangsfødende som føder etter termindato.
Takk Termindatoen er jo bare en pekepinn og jeg tror jeg har lest noe om at det kun er 5-10 % som føder på termindagen. De regner vel også "fødsel til termin" som fødsel fra uke 37-40, så spennet der er jo stort. Tenker at disse ungene kommer når de vil, uansett om man er førstegang eller ikke. Så lenge den ikke kommer altfor tidlig, er jeg fornøyd
De regner vel også "fødsel til termin" som fødsel fra uke 37-40, så spennet der er jo stort.
Neida, var ikke klar over det jeg heller. Men når vi annonserte graviditeten og så vi hadde termin i slutten av april, sa 90 %: " åja, blir maibarn dette da!". Så da har jeg egentlig bare begynt å forberede meg på å gå over
Lurt! Gikk selv 8 dager over forrige gang og det gikk helt greit for var forberedt på det forventer det denne gangen også om denne babyen trives like godtTakk! Er jo ikke sikkert man går over som førstegangs, men jeg er en som liker å forberede meg på det værste og heller bli positivt overrasket dersom det går andre veien