På tide å si hei!

Rapunzell

Forumet er livet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Jeg har foreløpig termin 25.04, er førstegangs så forventer egentlig å gå hvertfall en uke over som plasserer meg i mai. Derfor har jeg sniki på dere siden gruppen ble aktiv:hilarious: Hvis det er greit for dere, tenker jeg blir å henge litt i begge leire fra nå av :happy:

Kaller meg Rapunzell, men er verken blond eller blåøyd. Gravid for 3 gang, men har ingen barn. Er 29 år, jobber som sykepleier og later som jeg trives i skogen selvom sannheten er at jeg velger serie i sofaen over skog og flått og hoggorm anyday. Blir gøy å bli kjent ned dere!:joyful:

Velkommen hit og gratulerer:) Jeg er litt innom april i ny og ned for jeg har termin 3 Mai og har født 2 ganger før termin så regner vel med at det er en stor mulighet for det denne gangen også..

Velkommen hit og gratulerer:) Jeg er litt innom april i ny og ned for jeg har termin 3 Mai og har født 2 ganger før termin så regner vel med at det er en stor mulighet for det denne gangen også..

Ja, jeg har sett deg :) Bare hyggelig å være i to terminforumer syns jeg. Enda flere folk man kan hente erfaringer og råd fra:happy:

Hei!
Så hyggelig at du joiner oss også [emoji7]

Er formen bra? :)

:joyful: Tja, den kunne vært bedre. Hørt noe rykter om at andre trimester skulle være så bra, men har ikke sett noe til det enda:hilarious: Vært heldig å sluppet unna kvalme da. Men har null energi, potte tett i nesa, vondt i rygg/bekken og plages med mye hodepine. Men, det er jo heldigvis verdt det til slutt! :happy: Formen din da? :)

Velkommen og gratulerer :) Ikke alle som går over selv om de er førstegangs :) Eg fødte før termin med min første :)