På tide å si hei!

Rapunzell

Forumet er livet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Jeg har foreløpig termin 25.04, er førstegangs så forventer egentlig å gå hvertfall en uke over som plasserer meg i mai. Derfor har jeg sniki på dere siden gruppen ble aktiv:hilarious: Hvis det er greit for dere, tenker jeg blir å henge litt i begge leire fra nå av :happy:

Kaller meg Rapunzell, men er verken blond eller blåøyd. Gravid for 3 gang, men har ingen barn. Er 29 år, jobber som sykepleier og later som jeg trives i skogen selvom sannheten er at jeg velger serie i sofaen over skog og flått og hoggorm anyday. Blir gøy å bli kjent ned dere!:joyful:

Velkommen hit og gratulerer:) Jeg er litt innom april i ny og ned for jeg har termin 3 Mai og har født 2 ganger før termin så regner vel med at det er en stor mulighet for det denne gangen også..

Velkommen hit og gratulerer:) Jeg er litt innom april i ny og ned for jeg har termin 3 Mai og har født 2 ganger før termin så regner vel med at det er en stor mulighet for det denne gangen også..

Ja, jeg har sett deg :) Bare hyggelig å være i to terminforumer syns jeg. Enda flere folk man kan hente erfaringer og råd fra:happy:

Hei!
Så hyggelig at du joiner oss også [emoji7]

Er formen bra? :)

:joyful: Tja, den kunne vært bedre. Hørt noe rykter om at andre trimester skulle være så bra, men har ikke sett noe til det enda:hilarious: Vært heldig å sluppet unna kvalme da. Men har null energi, potte tett i nesa, vondt i rygg/bekken og plages med mye hodepine. Men, det er jo heldigvis verdt det til slutt! :happy: Formen din da? :)

Velkommen og gratulerer :) Ikke alle som går over selv om de er førstegangs :) Eg fødte før termin med min første :)

:joyful: Tja, den kunne vært bedre. Hørt noe rykter om at andre trimester skulle være så bra, men har ikke sett noe til det enda:hilarious: Vært heldig å sluppet unna kvalme da. Men har null energi, potte tett i nesa, vondt i rygg/bekken og plages med mye hodepine. Men, det er jo heldigvis verdt det til slutt! :happy: Formen din da? :)

Her merker jeg at jeg er på vei mot 2. Trimester, for formen bedrer seg! Hjelper dog at jeg ble 100% sykmeldt og kanskje. Har vært konstant uggen, noe som har gjort meg utslitt, sover ikke særlig godt fra før pga eldste som våkner titt og ofte, og i natt kom jaggu første symptomene på karpaltunnelsyndrom tilbake.... så er bare å glede seg vel, den gravidgløden kommer jeg aldri til å gå ihvertfall[emoji23][emoji23][emoji23]

Her merker jeg at jeg er på vei mot 2. Trimester, for formen bedrer seg! Hjelper dog at jeg ble 100% sykmeldt og kanskje. Har vært konstant uggen, noe som har gjort meg utslitt, sover ikke særlig godt fra før pga eldste som våkner titt og ofte, og i natt kom jaggu første symptomene på karpaltunnelsyndrom tilbake.... så er bare å glede seg vel, den gravidgløden kommer jeg aldri til å gå ihvertfall[emoji23][emoji23][emoji23]

Ja, jeg jobber fortsatt 100% i turnus, og det går sånn passe:laughing002 Sliter med bekkenløsning, så må ta passe litt på hvor mye jeg står,går og sitter. Fått tilrettelegging, så det hjelper mye :) Tror nok ikke det blir noe gravidglød her heller gitt:hilarious:

Velkommen hit[emoji5] jeg er også førstegangs og har ikke engang tenkt tanken på å gå over[emoji85] burde kanskje forberede meg på det og heller bli glad om det ikke skjer[emoji12]

Velkommen hit[emoji5] jeg er også førstegangs og har ikke engang tenkt tanken på å gå over[emoji85] burde kanskje forberede meg på det og heller bli glad om det ikke skjer[emoji12]

Takk! Er jo ikke sikkert man går over som førstegangs, men jeg er en som liker å forberede meg på det værste og heller bli positivt overrasket dersom det går andre veien :p

Jeg gikk over sist og var fornøyd med det. Fryda meg over alle som var utålmodige på mine vegne :rolleyes: Da termindatoen passerte ble jeg veldig rolig og tenkte at det som skjer skjer. Tror det hjalp med under fødselen.

Gratulerer og velkommen! Skjønner godt du vil være i begge leire!
Jeg forventer å gå over så selv om jeg har termin 1. Uka i mai så holder jeg meg i mai hehe

Back
Topp