På termindagen

Tidlig i dag pakket vi sammen å reiste hjem,deilig å være hjemme i ro og fred.Sinnsykt vondt i hofter,og sting men likevel verdt hver ri:-p
Ååååh, jeg vil også hjem! Satser på i morgen kanskje :) kos dere masse hjemme, nyt tiden :)

Tidlig i dag pakket vi sammen å reiste hjem,deilig å være hjemme i ro og fred.Sinnsykt vondt i hofter,og sting men likevel verdt hver ri:-p
Føler med deg. Hatt en del vondt selv, uten supermannunge og bare 3 sting. Kan bare forestille meg hvor ille du har det. Håper du får masse hjelp!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Føler med deg. Hatt en del vondt selv, uten supermannunge og bare 3 sting. Kan bare forestille meg hvor ille du har det. Håper du får masse hjelp!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ja syinga etterpå var verre enn selve fødselen denne gang.Ble liggende på føden hele første natta etter to timer sying og styr.De var redde for blodpropp,blodprosent og blodtrykk.Vet ikke alt de styrte med for jeg var i feber land og skammelig trøtt :-p

Hoftene er heldigvis bedre så nå kan jeg bevege meg uten å bruke ti år på det:-p
Sinnsykt glad jeg har en flink mann som tar seg av alle tre jentene sine,hunder og hus ❤️

Back
Topp