På sykehuset. ..

De har ikke funnet noe, hverken utslag på prlcer eller antydnng til blodpropp. Men skal være her til i morra hvertfall, så de følger med...

Huff, det hørtes ikke bra ut :( Håper de finner ut av det og at det ikke er noe alvorlig ❤️

Såg de noe på røntgen?
Da jeg gikk med nummer to sjekket de alt det samme på akutten på sykehuset her, fant ikke noe. Blodpropp ol ble utelukket. Til slutt oppdaget de kald lungebetennelse på røntgen.
Håper de finner ut hva det er. Klem

Nå ha de sjekket det som kan sjekkes tror jeg. EKG, Ultralyd av hjertet, Ultralyd av beina (for å de etter blodpropp), CT, Alle mulige blodprøver, en av de rett inn i hovedpuls åra (AUU!!!), osv osv... Alt har kommet tilbake uten resultater. Så er hvertfall ikke blodpropp, infarkt, sv.skapsforgiftning eller noe i den dur. Virket heller ikke som om det var noe lubgebetennelse eller slikt. Men har akutt time hos tannlegen klokka 12 i dag for å få ut den jææævla tanna, så skulle de se om det rett og slett kunne være smertene fra den betennelsen der som forplantet seg..! Håper på å få komme hjem i dag. :-)

Jo, og så konner gynekologen nå på morran for å sjekke opp litt og, ift hvordan det går med mageboeren oppi alt sammen...

Kjære vene for et purslespill! Håpe det er tanna da, så du får noe svar :-)

Er forøvrig overlykkelig for Ketorax!!!! Morfinpreparat som et mildt nok for lillebror i magen, og som tar spissen av smertene!! Fikk en dose til nå - siste dosa før jeg drar til tannlegen, og verden er helt ny i en liten tid!!! ♡♡♡

Uff, så ekkelt! God bedring! Godt å høre at de ikke fant noe alvorlig da.

Tannverk/bettenelse kan sette seg i kroppen, så vil tro det er den som lager faenskap. Lykke til. Håper smertene avtar etterhvert.

Back
Topp