På stranden

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Jeg var på stranden på torsdag og i dag, og la marke til at alle gravide gikk i kjoler, eller noe lignende.
Er det kun meg som strutter i bikini med stor babymage på stranden?

Sent from my iPad using BV Forum

Eg går og i bikini, dvs bikini-overdel og en kort shorts. Føler mg ikke komfortabel med bikinitruse når eg e gravid ;) men strutter m magen som bare dt ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Bikini her ja :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bikini går det i her og :)

Sent from my iPhone using BV Forum

bikini her og:)

Nå som det har vært så varmt har jeg gått i bikini, men er mest komfortabel med kjole ol. Vil ikke bli så brun/solutsatt på magen når huden er så strekt, ser for meg at den liksom vil bli mindre elastisk og bli sånn ekkel rynkete brun rosin når jeg er ferdig :P Ikke fordi jeg ikke er stolt av magen min, altså :)

Her går det i bikini. :) Smører magen litt ekstra bare. :)

Bikini med hvitt fuktig håndkle over magen :-) vil ikke hete opp babyen!

Hadde gjerne gjort det, hadde det ikke vært for at magen min er gjemt bak strekkmerker og resten av kroppen min har jeg fått et enda dårligere forhold til enn jeg har hatt tidligere, så holder meg til lange maxikjoler :p

Eg går og i bikini, dvs bikini-overdel og en kort shorts. Føler mg ikke komfortabel med bikinitruse når eg e gravid ;) men strutter m magen som bare dt ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme her!

Jeg strutter også i bikini med magen rett ut. Smører godt da. :) stolte skal vi være.

Bra det er mange som går i bikini.
La også merke til at mange satt med klær på standen. Det er synd at det er så mange som skjems over kroppen sin. Jeg er ikke så ofte på stranden i Norge, er som regel i Spania på sommeren, ingen som sitter med klær på der. Så jeg reagerte litt på at så mange gikk med klær.

Er ikke så farlig hva en har på seg i Spania, treffer ikke på noen en kjenner der som regel.. ;) jeg har blitt flinkere til å bry meg mindre enn før.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg må bare si at jeg skjemmes IKKE over kroppen min, så er ikke sikkert at alle som har på klær gjør det! :) Kanskje de bare ikke vil utsette huden for så mye sol, kanskje de ikke liker å sole seg, kanskje de bare er litt private av seg uten at de skjemmes :)

Jeg må bare si at jeg skjemmes IKKE over kroppen min, så er ikke sikkert at alle som har på klær gjør det! :) Kanskje de bare ikke vil utsette huden for så mye sol, kanskje de ikke liker å sole seg, kanskje de bare er litt private av seg uten at de skjemmes :)

Nei, får håpe de ikke skjemmes :D

Jeg skjems heller ikke av kroppen min, men på stranda vil jeg beskytte huden med klær i gravid tilstand. Får endel sånne ekstra hormonrelaterte flekker som gravid og tenker at jeg ikke trenger flere av dem enn strengt nødvendig. Også er jeg litt privat av meg sånn generelt :)

Jeg har fått så mange strekkmerker at jeg rett og slett er utrolig ukomfortabel med å vise dem frem. Det er trist, men sant. Alle bilder av gravide i media (feks. bare på de artiklene her på BV) er photoshoppa eller de har brukt modeller som ikke har et eneste merke, og mange av mine bekjente/venner fikk aldri. Har ikke gått med bar mage utenfor egen hage i det hele tatt og selvom jeg mer enn gjerne vil på stranda så er det ikke aktuelt å gå et sted med masse folk der jeg kan møte noen jeg kjenner.

Kjipt, men sant :(

Back
Topp