På stellebordet

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Gutten vil aldri ligge i ro! :P Han ligger to sekunder på rygg før han snur seg, og ofte Aker seg nesten utfor. Han er livsfarlig!
Men han er utrolig blid på stellebordet. :) han kan være sur når jeg går inn på badet med han, men plutselig ligger og smiler og pludrer når jeg legger han ned. :)

Hvordan er deres?

Kålorm;) Ender som oftest med å flytte hele stellematta på gulvet for at jeg skal slippe å få hjerteinfarkt av alle bevegelsene hans. Han er som regel blid som ei sol når han stelles,men det er han egentlig alltid.

Ingen av mine tre har ligget i ro på stellebordet. storebrødrene ble stelt stående fra de hadde nogen lunde balanse.

Kålorm;) Ender som oftest med å flytte hele stellematta på gulvet for at jeg skal slippe å få hjerteinfarkt av alle bevegelsene hans. Han er som regel blid som ei sol når han stelles,men det er han egentlig alltid.

Ingen av mine tre har ligget i ro på stellebordet. storebrødrene ble stelt stående fra de hadde nogen lunde balanse.

Jeg gleder meg til han klarer å stå ved hjelp slik at han kan stå på stellebordet mens jeg steller han.
Dårlig kombo når en er trøtt og irritabel om morgenen, og en må bruke tre forsøk på å få på ungen en bukse. :P

Har vært kålorm siden 3måneder så stellematta har vært på gulvet siden da ;) Nå skiftes hun på delvis liggende og delvis stående. Men under kveldsstellet er hun ofte roligere, hvis ikke hun har rukket å bli en smule overtrøtt.. Stort sett blid når jeg skifter på henne og fornærmet når andre tar skiftet :p

Min er også veldig urolig på stellebordet, snur seg rundt og strekker seg etter alt mulig. Hjelper litt å gi han et eller annet han kan holde i hendene, eller sette i gang uroen som henger over stellebordet :-)

Her får han holde den nye bleien fram til den skal på. Hjelper en god del til nå vertfall.

Jeg gleder meg til han klarer å stå ved hjelp slik at han kan stå på stellebordet mens jeg steller han.
Dårlig kombo når en er trøtt og irritabel om morgenen, og en må bruke tre forsøk på å få på ungen en bukse. :P
Huff ja,buksa er ikke lett å få på. Enda verre med strømpebukse.

Her skiftes det på gulvet, har gjort det siden hun ble født. Er så skummelt hvis de skulle ramle ned. Pluss så har jeg to små til og det skjer knall og fall og at jeg må plutselig hjelpe dem så da er fint å vite hun ligger trygt på stellematten på gulvet :)

Back
Topp