På soveromsveggene?

Nullenusken

Forumet er livet
Hva har dere på soveromsveggene? Altså, dekor?
Vi har nå flyttet inn på vårt ny-oppussede soverom, men er veldig stusselig med kun rullegardin og to veggspotter, hehe.... Er kun seng, nattbord og innebygde skap foreløpig.... Men kommer babyseng og en kommode også....
Foreløpig er jeg helt blank angående veggene....
I og med at det er gipsvegger vil jeg være helt sikker før jeg henger noe opp....
Rommet er forresten lyyysegrått.... Ser omtrent hvitt ut....

Vi har stjernetegnbilder, en lampe, to hyller, en klokke og to russeluer [8D]

Soverommet skal få en liiiten makeover når jeg får tid...
Altså, sparkle i hull og gå over med malings, og nytt stæsj på veggene [:)]

er ikke helt i ål med vårt enda, har pusset opp litt, men mangler bl.a. en gammel kommode som står i kjelleren hos stefaren min enda, så har ikke fått opp noe på veggene enda...

Men over hodegjerdet på senga har vi et veggord. Ved siden av kommoden skald et henge et par-tre knagger med gamle mamelukker og nattkjoler på. Også kommer det etterhvert opp et klipslenke med nostalgiske bilder og kort[:)]

Har 3 sånne malje-skilt (er det det heter??) med visdoms-ord på (ca. 25x25 cm hver), over senga. Ellers er det fint lite på veggene, foruten et hvitt skap fra ikea, som vi bruker som medisin-skap samt noen knagger bak døra til veskene mine.. [:)]

Har foreløpig ingenting på soveromsveggene. Har en vegg med skyvedørsgarderobe med en lys tapet på. Har ellers hvite panelvegger, og synes det gir en rolig og avslappende stemning uten noe på veggene. Lyst og fint, uten at det er for sterilt.
Men det må vel opp noe etterhvert, det var jo egentlig planen. [:)] Lyst til å få tatt noen ordentlig fine bilder og forstørre opp på lerret. [:)]

har en klokke og en knaggrekke på veggen, ellers ingenting. er skråtak på begge sider av rommet da, så ikke veldig mye veggplass. har en skjenk som jeg har et speil og et gammelt vaskevannsfat med mugge som jeg har arva. ligger også noen gamle hårbørster i sølv som jeg har arva etter mormor der. 

Back
Topp