På skiva...

*Kjærlighet2*

Glad i forumet
...så lei av brødmat[:'(] noen gode tips til hva jeg kan ha på, sånn at det frister mer[:)]

Har veldig dilla på kokt skinke, leverpostei på boks, græddost, røkelaks og kokt egg.. ikke på en skive da[8D]

rista brødskive med parmesan og tomat, kanskje litt ruccula og rødløk.
yummy:)

Her går det mye i kaviar og gulost også rista brød med skinke og gulost.. 

-majones og servelat
-jordbærsyltetøy og brunost
-brødskive med nugatti som varmes bittelitt i micron.. HIMMELSK med et glass iskald melk til[:D]
-krydderskinke med agurkskiver

Kremost pepper og pære oppå. [:)]

Ellers er det ost og skinke, og kremost krydder det går i her.

akuratt nå er det italiensksalat med kokt skinke og tomat med litt salt på[;)][;)]

veldig lei skiver selv[&:]

typen min årna sæ brødskive med stekt egg og brunost her om dagen[:-]  å han sa det va drit godt!

men beste i verden på brødskive e servelat,agurk og majones,  bare så synd at æ slutta å spis kjøtt[:(]

syns det er godt innimellom med brød med brunost og litt sukker på som du steker i stekepanna

Skikkelig matlei for tiden[&o] Eneste jeg klarer å få meg i meg på brødskiven er nugatti air[:-][:o] Og vi som aldri har nugatti i hus.... barna mine vet ikke hva det er engang[8D]
Kjøleskapet renner over av pålegg som jeg vanligvis elsker... men blir dårlig av å se på det[:o]

I dag har det blitt toast med ost og bogskinke + litt majones. [:)] 

Sliter med det samme selv. Har stort sett bare lyst på sånne ting som ikke kan spises når jeg er i butikken.
Mint tips: Har skikkelig dilla på leverpostei med rødbetsalat på. Ellers er det godt med prim (den lilla, trur den heter lettere) av alle ting (pleide ikke like det spesielt godt før jeg ble gravid), forskjellige typer sild... Ellers prøve å stæsje skiva litt med salat/agurk/tomat i tillegg til "vanlig" skinke eller ost. Prøve å ha litt flere ting av gangen, så frister det mye mer:) Lykke til med matlysta!

Tusen takk jenter, her var det mye godt å velge mellom!!![:)]

ORIGINAL: RedFrost

Kremost pepper og pære oppå. [:)]

Ellers er det ost og skinke, og kremost krydder det går i her.

samme her [:)]

Spiser så lite pålegg egentlig så har bare jordbærsyltetøy med brunost oppå eller falukorv å majones :) engang i blandt graddost med pepperskinke og salat men sjeldent... Hos besta spiser jeg alltid eggerøre å spekeskinke!!:) (pause fra det nå da)
Blir så kvalm av brødmat Osv egentlig!! hadde melk å gluten allergi når jeg var mindre men tviler på om det har noe å si:)

Og kokt egg med majones, tomat og salt og pepper!! På nystekt baguett!!!:)

Back
Topp