På selve termindatoen kom gullet

Gratulerer så mye. Da er du en av de få som får på datoen sin. Ventet dere lenge med å dra? Siden pressriene kom på parkerknga eller hvordan valgte dere å gjøre det? Vi har 50 min til sykehuset og tenker litt på hvor lenge vi tør å vente.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi har ca 45 min til sykehuset. Samboer var veldig stresset så det var han som fikk meg til å dra når vi dro. Hadde bare hatt rier i en times tid så stresset liksom ikke. I tilfelle vi skulle bli sendt hjem igjen. Alt var egentlig helt tilfeldig, men veldig glad samboer tvingte meg til å dra..

Ønsker deg masse lykke til! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har ca 45 min til sykehuset. Samboer var veldig stresset så det var han som fikk meg til å dra når vi dro. Hadde bare hatt rier i en times tid så stresset liksom ikke. I tilfelle vi skulle bli sendt hjem igjen. Alt var egentlig helt tilfeldig, men veldig glad samboer tvingte meg til å dra..

Ønsker deg masse lykke til! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for det. Det klarnet opp litt. Da burde jeg ikke drøye så mye forstår jeg. Hadde du tette rier da kanskje da du dro? Jeg er så usikker på alt det der. Npr burde man dra, hyppighet på rier ect.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Takk for det. Det klarnet opp litt. Da burde jeg ikke drøye så mye forstår jeg. Hadde du tette rier da kanskje da du dro? Jeg er så usikker på alt det der. Npr burde man dra, hyppighet på rier ect.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hadde tette med ikke regelmessige rier, varierte veldig hvor ofte dem kom. Men etter jeg satt meg i bilen og kjørt et stykke begynnte dem å bli tette og regelmessige. Og etter det gikk alt veldig fort.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp