På onsdag....

Badeand*

Forumet er livet
Da blir jeg satt i gang!! HJEEEEEEELP!!! Ble helt nervøs av dette jeg! Det var den siste utveien fikk jeg beskjed om...Så det blir Juli barn på denne jenta og! Fikk beskjed om at det ville gå fint i og med at jeg bare har 3 uker igjen! Så nå fikk jeg plutselig litt småangst her...jeg blir mamma den uka her jeg....

Ja vet ikke jeg...ville egentlig begge deler [:D] får en ballong oppi der, og blir sendt hjem for å vente på riene...

Det går helt sikkert fint! Jenta er så stor og fin nå så.... WOW - onsdag - det er.... herregud det er om to dager det!
Blir nervøs på dine vegne jeg!
Er hjemme igjen du da innen jeg skal dit - du kunne ikke venta 6 dager til da, så hadde vi kommet inn sammen?
[;)]
Ja ja Mille....
Et par uker da, så får vi trille sammen.... Hihi!

Hvorfor venter de til onsdag forresten?

Hm... Mille har ikke vært inne å svart på denne tråden på en stund... Enten har hun faktisk gått rundt seg selv og svimt av, eller så er hun travelt opptatt med å få alt ferdig!

WOW!!! Tenk så spennende!! Eg må innrømme at eg er litt små missunnelig siden eg må vente i 6 uker til, men å tenk så kjekt!! Du er jo snart mamma!!

Hvorfor venter de til onsdag forresten?

Hei! Har vært på jobb og hatt siste dagen min der i dag, så jeg kom hjem nå [:D] De venter vel til onsdag for at jeg skal få litt tid på meg. Jeg hadde virkelig ikke trodd det skulle skje så fort jeg..tenkte at hvis jeg kunne kommet inn dit neste uke så kunne jeg vært på barsel med BflyW [:D]

Jeg har hatt litt av en dag ja...plutselig skal jeg bli mamma om et par dager. Senest torsdag! Hjelpe meg....så i morgen er det bare å gjøre alt klart til Emma Linnea kommer hjem [:D] Trengte liksom et dytt for å komme i gang. Må vaske klærne og sengetøyet + en del husarbeid. Vil komme hjem til en ren leilighet, selv om sambo må nok gjøre litt han og, men det synes han er helt greit!
Har kaldsvettet en del i dag ja...

Skitt ass.....[:D]

Masse lykke til Mille, Så utrolig spennende dette blir....Husk å hold oss oppdattert da....
Gleder meg på dine vegner...

Stor klem

OIOIOI så spennende......
Er litt misunnelig nå jeg[;)] [8D]
Masse masse lykke til[:)]

Grattis til deg, dette blir spennende.... den første august-babyen...

FÅr du en sånn ballong på onsdagen da? eller har du allerede fått?
Herregud,så spennende.. Jeg skulle ønske det var meg altså,men hun kommer vel etterhvert min også får vi håpe..tjihi..

Den får jeg i morgen kl. 10 ja, så da er det bare å vente å se hva som skjer [:D]

Tusen takk for alle lykkeønskningene, dere er så supre alle sammen!!

Gleder meg så mye at jeg ikke får satt ord på det en gang! Er supergira i dag, men prøver å ta det med ro. Har nettopp sittet i nesten 4 timer hos BflyW og gomla frukt og drukket kaffe. var kjempedeilig å starte dagen med ro og fred sånn at jeg kan bruke kvelden på å gjøre litt og litt.

Back
Topp