På nett igjen

x1xMercedesBærta

Elsker forumet
Ja, nå er huset tomt for feriegjester, så nå sniker jeg meg inn hit igjen... [:D]
Har hatt besøk siden fredag, og vi har vært opptil 9 stk tilsammen her i vår lille leilighet, med 2 (!) soverom. Men alt gikk bra, alle sov å ungene storkosa seg. Lilleprinsessa var overlykkelig over å få 4 søskenbarn på besøk, de lekte og herjet med henne hele dagen. [:D][:D]
Vi har vært i bassenget for første gang, var der i over 2 timer, har aldri sett henne sovne så fort før da vi var ferdige!! Storkosa seg, ja. [:)]

Og så må jeg jo få si TUSEN TAKK til Pusi82 og Thille som ordnet med ukens avstemning og kåring av ukens vinner, dere er kjempesnille!!!!

Nå er det strax ferie for oss, vi drar på lørdags morgen, så nå vasker jeg klær og har så smått begynt pakkinga. Kommer neppe på nett i neste uke, men over helga igjen er jeg nok innom innimella. [:D]

Høres ut som det er litt deilig å være ferdig med besøk da...[;)] men sikkert gøy for snuppa å ha så mange å få oppmerksomhet av da![:D]

Dere må ha god tur og ferie! Kos dere masse[:)]

ORIGINAL: 83modell

Høres ut som det er litt deilig å være ferdig med besøk da...[;)] men sikkert gøy for snuppa å ha så mange å få oppmerksomhet av da![:D]

[:D][:D][;)]

ORIGINAL: Perlemor til to

[:D][:D][;)]

[:)][:D][;)]

Alltid koselig med besøk ja, men det er godt å få det stille i huset kan jeg tro!
Bare hyggelig [:D]
Får kose dere på ferie!

Back
Topp