På melding til sladre venn :)

Eg vil :D

Jeg vil å:-)

Jeg vil også :)

Siden vi har begynt å diskutere dette, så tenkte jeg at vi kunne melde oss på her :)

Så får vi alle en sladre venn her inne! Jeg kan ta på meg oppgaven med å mikse vår vakre bukett med damer og legger oss alle i en bolle og trekker 2 lapper :) Disse blir da sladre venner og jeg sier jo fra her inne :p haha

Så om du vil ha sladre venn på en retferdig måte <3 Sleng deg inn her :)

Jeg er med!!!

Men bare et lite tips, sorter etter termin i to boller, tidlig til midten av sep i en og midten til slutten i en og trekk en av hver, for ellers risikerer du at begge som sladrer for hverandre ligger og føder samtidig, og da er liksom litt av poenget borte ;) hehe.... :p

Jeg er med!!!

Men bare et lite tips, sorter etter termin i to boller, tidlig til midten av sep i en og midten til slutten i en og trekk en av hver, for ellers risikerer du at begge som sladrer for hverandre ligger og føder samtidig, og da er liksom litt av poenget borte ;) hehe.... :p

Woohoo! Der var du! :) Hadde ikke sett deg på lenge og ble litt bekymret ;)

Woohoo! Der var du! :) Hadde ikke sett deg på lenge og ble litt bekymret ;)

La akkurat ut en forklaring på det ;) har vært og er dårlig og har rett og slett ikke hatt ork til å sitte på pc. men alt står bra til bortsett fra det ;) skal komme sterkere tilbake....snart :D

SpireNr.4 og jeg er sladrevenner:) håper det er i orden og noen fikser det på lista?:)

Back
Topp