På mandag

Jærbu

Glad i forumet
Ja på mandag så skal jeg ha uttak etter å ha gått på kort regime[:)]
Gud så herligt å slippe sprayen
De hva litt bekymret en stund om vi skulle rekke det på grunn av juleferie,men vi satset å greide det
Så nå er det ikke mange dager ijen til jeg blir ruger

Ha en god helg alle sammen

Hei[:)]

Jeg tror det ikke er noen videre kriterier for å få kort regime. Det går vel heller på kapasiteten å slik på klinikkene.For når du går på langt regime så har klinikken bedre kontroll over deg. Men etter sånt jeg har forstått så blir det mer å mer av kort regime.
Jeg spurte bare om å få gå på det siden jeg blir så dårlige av sprayen å det hva ingen problem.

For jeg startet å stikke på dag 3 å i dag er jeg på dag 9 å siste dag på medisiner. Skal sette eggløysning sprøyta i morgen. Så det hva jo som å komme til himmelen med dette opplegget.
Vis vi ikke lykkes denne gangen heller så skal jeg ha kort regime neste gang også,UTEN TVIL.

Krysser fingrene for deg[:)]

Masse lykke til vennen! Denne gangen skal det klaffe for dere!.. [:D]

ORIGINAL: ElinR

[:D][:D][:D][:D][:D]masse lykke til med uttak til mandag

[:)]

så bra[:D][:D]håper virkelig spiren sitter denne gangen[:D][:D]var dere inne til samtale før dere starta med 4 forsøke?hausken ringte meg i går,og ville ha ny samtale før 4 forsøke.lykke lykke til[;)][;)]

lykke til
koselig nå rett før jul da [:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så flott[:)] Da blir du en juleruger[:D] Denne gangen må det gå bra

sign denne[:)]

Takk takk jenter for alle lykkeønskninger

Ja denne gangen skal det gå,satser på det
Har en mann så drømmer stort nå,hva han så måtte blande noe av medisinen denne gangen.
Så nå er det ikke hvis vi greier det men heller når den lille kommer

Stor klem

ORIGINAL: t.t.h.

så bra[:D][:D]håper virkelig spiren sitter denne gangen[:D][:D]var dere inne til samtale før dere starta med 4 forsøke?hausken ringte meg i går,og ville ha ny samtale før 4 forsøke.lykke lykke til[;)][;)]

Heisan

Nei vi hva ikke det,hadde en samtale mellom forsøk 2 og3.
Denne gangen snakket vi kun litt på tlf.
Jeg ble tilbudt et 4 forsøk på Haugesund ferti avd. Legen der hva jo ganske sikker på at det skulle sitte på det 3 forsøke men nei.
Men det hva egentligt bestemt at vi skulle takke nei til et 4 forsøk der å heller reise til Danmark.
Men økonomien avgjorde det ja.

Men du får ha lykke til med ditt fjerde forsøk

Klem

ORIGINAL: RANDÅLF

Så flott[:)] Da blir du en juleruger[:D] Denne gangen må det gå bra

ORIGINAL: ElinR

[:D][:D][:D][:D][:D]masse lykke til med uttak til mandag

Så spennede dette blir!!
Skjønner godt at du er glad for å slippe sprayen...den liker ikke jeg noe særlig hellet[8D]

Back
Topp