På mandag..

Divinity

Gift med forumet
Skal jeg på sykehuset for å ta blodprøver og få tildelt pumpeutstyr. [:)] Ringte dem nettopp og de var svært interesserte. De sa det var litt jobb, og at jeg måtte bare gi beskjed/slutte om det kom til å stresse meg. Men, tror det skal gå kjempegreit å kunne pumpe ut sprengen med god samvittighet, slippe å hele tiden være redd for at produksjonen skal øke enda mer...
Flere her som er/har planer om å bli melkegivere?

Bra jobba Divinity!!
Du gjør en SUPER jobb for noen som trenger det[:D]

Har ikke SÅ mye melk jeg - har nok til vesla - tror jeg
- men jeg har ikke hatt noe særlig melkespreng siden de to første ukene[8|]

Takk for det fiorellina [:)] 
Håper bare blodprøvene er fine slik at de kan bruke melka! Blir spennende å se når svaret kommer.

hva er det du får betalt for å gjøre det? har hørt at det er så godt betalt...

Skal du bli melkegiver i tillegg til at du skal amme barnet ditt? [;)]
Her er det omtrent ikke melk til vesla, så du er heldig [:D]
og den melka du leverer kommer veldig godt med for noen andre!!

En super innsats, den melka kommer nok godt til nytte! [:)]
Jeg tenkte tanken da jeg hadde veldig mye i starten... men nå har det liksom stabilisert seg til å dekke Matilde sitt behov... [;)]

jealie25: tror det er ca 130kr literen, er ikke helt sikker. Spiller ikke så stor rolle egentlig... er bare glad eg blir kvitt all melken. hehe

Godemine: Ja, skal amme i tillegg. Hun kommer får puppen først, så når hun er mett pumper eg ut overskuddet. [:)] 

4_barn: Heldig du.. håpte det skulle stabilisere seg her og, men neida. Jeg har sprengpupper hele døgnet. Innleggene må byttes hver 3.time og da er de så fulle at det drypper fra dem [:'(] Har prøvd å få ned produksjonen. Men, uten noe videre suksess. Så istedet for at all melken blir skylt ut i vasken, får den gå til noen som trenger den [:D]

ORIGINAL: Divinity

jealie25: tror det er ca 130kr literen, er ikke helt sikker. Spiller ikke så stor rolle egentlig... er bare glad eg blir kvitt all melken. hehe

Godemine: Ja, skal amme i tillegg. Hun kommer får puppen først, så når hun er mett pumper eg ut overskuddet. [:)] 

4_barn: Heldig du.. håpte det skulle stabilisere seg her og, men neida. Jeg har sprengpupper hele døgnet. Innleggene må byttes hver 3.time og da er de så fulle at det drypper fra dem [:'(] Har prøvd å få ned produksjonen. Men, uten noe videre suksess. Så istedet for at all melken blir skylt ut i vasken, får den gå til noen som trenger den [:D]

Såpass!! [:)][:)]
Da føler jeg meg veldig heldig! [;)]
Det er iallefall supert at du får levert det til noe så bra istede for å skylle det ned i vasken! Det er jo godt å gjøre en god gjerning også... [:D]

ORIGINAL: 4_barn

ORIGINAL: Divinity

Såpass!! [:)][:)]
Da føler jeg meg veldig heldig! [;)]
Det er iallefall supert at du får levert det til noe så bra istede for å skylle det ned i vasken! Det er jo godt å gjøre en god gjerning også... [:D]

Ja, aller forteller meg hvilket "luksus" problem jeg har... men, for meg er det like fullt et problem! Forstår jo at det må være et slit for dem med lav produksjon og.. men, er virkelig ikke noe artig å gå rundt med sprengpupper heller. Finner jo ikke bh'er som passer heller, ikke klarer jeg å sove på magen heller. Blæh! Men, om blodprøvene er fine på mandag, kan jeg pumpe ut alt overskuddet med god samvittighet. Drite i om produksjonen skulle øke eller synke. [;)]

Hei!
Så flott at du gjør dette, godt for kvinner som ikke har nok eller noe melk! Jeg tenkte tanken selv, men nå har produksjonen min stabilisert seg og jeg går ikke rundt med spreng etter kun kort tid lenger.

ORIGINAL: Bøllefrøet 22.mai

Hei!
Så flott at du gjør dette, godt for kvinner som ikke har nok eller noe melk! Jeg tenkte tanken selv, men nå har produksjonen min stabilisert seg og jeg går ikke rundt med spreng etter kun kort tid lenger.

Så heldig du er. Ser absolutt ikke ut som om det har planer om å stabilisere seg her...
Forstod det slik at sykehuset kun har 2 donorer nå, så de har et stort behov for flere. Ideelt er vist 8-10 donorer. Så, er godt å vite at jeg kan hjelpe til. Er jo mange premature som virkelig trenger den melken.

Så dere får hjelpe meg med å krysse fingrene for at prøvene er fine og at de kan nytte seg av melken min! [:)]

Ska gjøre det[;)]

Jeg skal krysse alt jeg har....
Lykke til!

Har ei venninne som har levert ganske lenge, virket ikke som om det var så slitsomt. bra at du vil levere, mange som trenger det[;)]

Så flott da ! Godt at melken din kan komme andre til nytte !!!

Back
Topp