På magen om natten

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Igår kveld når lille skulle legge seg så snudde han seg såååå mange ganger over til magen, han kommer seg ikke over igjen på ryggen , så i natt var jeg jo bekymret for han ligger på eget rom. hva har dere gjort? Hvis deres små har gjort dette på nettene? ( håper han har lært tilbake til ryggen idag, han kom seg fra mage til to ganger i dag gulvet )

Jippii så gøy :D jeg tenker at det går bra jeg, om han snur seg på natten vil han nok våkne og løfte hodet om han mot all formodning ikke skulle få puste skikkelig. Hvis du har pute hadde jeg tatt den bort, da er det bare flate madrassen så ikke såå skummelt :) går nok helt fint! Mini snudde seg bare en vei i starten hu også :)

Ingen fare å la de sove på magen når de snur seg over selv :) Og sier nok ifra om han ikke vil det lengre :) Før snuppa snudde seg på ryggen igjen sov hu mye på magen både natt og dag :)

*Emma020213*
*på app'n*

Ok,så bra:) har ikke snudd seg mer over til ryggen igjen idag, men ligger nesten bare på magen på dagen. Snur seg over på magen med en gang, så han liker og ligge den vei, når jeg kom inn til han i går kveld når han lå på magen så var det jo helt stilt, og han bare smiiiiiilte til meg, haha.
Har bare lest flere plasser at man skal passe på når de bare kan snu seg en vei

Jeg hadde latt han ligge. Han er nok lik E; kan snu seg tilbake, bare gidder ikke. :)

* taletuten *

Her skjønner hun ikke at hun kan slappe av på magen så om hun snur seg når hun sover,våkner hun hvis hun kommer over på magen.

Her skjønner hun ikke at hun kan slappe av på magen så om hun snur seg når hun sover,våkner hun hvis hun kommer over på magen.
Akkurat slik gjør mi også!

Lille her liker best å sove på mage! Å må ligge på mage for å få sove.. Men pleier å snu henne når vi legger oss. Da snur hun seg sjeldent tilbake igjen, mest bare over på sidene. Liker ikke at hun ligger på mage :-/ Men hva skal man gjøre ja?? Kan jo ikke sitte våken, eller ha klokka på ringing for å sjekke om natta.. Det går nok fint :-)

❤25/2-13❤

Lille her liker best å sove på mage! Å må ligge på mage for å få sove.. Men pleier å snu henne når vi legger oss. Da snur hun seg sjeldent tilbake igjen, mest bare over på sidene. Liker ikke at hun ligger på mage :-/ Men hva skal man gjøre ja?? Kan jo ikke sitte våken, eller ha klokka på ringing for å sjekke om natta.. Det går nok fint :-)

❤25/2-13❤
Det går nok kjempefint :) Lillegull hadde også en periode der hun kun sov på magen. Helt vanlig :)

Sniker.
Fra den dagen jenta mi skjønte at hu slappet godt av på magen ville hu bare ligge på magen. Fikk beskjed at så lenge hun snur seg selv kan man bare la de ligge. Hun kunne ikke snu seg tilbake igjen til å begynne med, så jeg var jo litt stressa . Men som de sa, så lenge se snur seg selv, går det bra.

Back
Topp