På legevakten

Da har jeg tilbragt 9 timer på sykehuset i dag, kan vel si Max 2,5 timer undersøkelse og resten i venting.. Ah helsenorge!
Fått utelukket en hel del, men noe svar har jeg vel egentlig ikke fått!
De trodde det kunne være noe arrvev fra blindtarmarret som strakk seg nå som livmora vokser eller såre urinveier.. Skulle se det Ann videre og Evt kontakte fastlegen sykehuset igjen om det forble/forverret seg..

Ingenting galt gynekologisk! Alt så veldig bra ut der :) fikk også en sniktitt på lille gutten inni der som var veldig livlig og fornøyd :) HELDIGVIS! Bare den har det bra, så ska nå jeg klare meg :p

Godt å høre at det er bra med spiren din:)) håper smertene dine gir seg. Masse god bedring:))

Så du må bare gå med disse smertene i verste fall? Stakkars deg :(
Men skal arrvev være så smertefullt når de presser på magen din? Jeg jobber ikke innen helsevesenet i det hele tatt, så har virkelig ikke peiling. Jeg føler i hvert fall med deg. Hadde jo nyrestein under forrige svangerskap, og det var ikke akkurat stas...

Så du må bare gå med disse smertene i verste fall? Stakkars deg :(
Men skal arrvev være så smertefullt når de presser på magen din? Jeg jobber ikke innen helsevesenet i det hele tatt, så har virkelig ikke peiling. Jeg føler i hvert fall med deg. Hadde jo nyrestein under forrige svangerskap, og det var ikke akkurat stas...

Virket ikke som om det var så mye å gjøre med det.. Vertfall ikke siden alle blodprøver,urinprøver var fine. Da klarte de ikke finne ut av hva det kunne være.. Så jeg får bare ta tia te hjelp, og bite tennene sammen når det står på som værst.. Det går jo heldigvis greit! Men blir det for gale, bærer det vel inn igjen tenker jeg! Får se :)

Back
Topp