På legevakten

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Da måtte jeg bare kontakte legevakten! Beskrev smertene som jeg nå har hatt i snart 2 uker grunnet UVI ifølge fastlegen. Gått på 2 kurer med pensilin men fortsatt kjennes det ut som noen stikker meg me en kniv i siden i tid og utid :-/
Smertene går også bak i ryggen.. Au :-/
Så da sa damen i tlf at dette måtte sjekkes opp, og at jeg måtte komme inn...
Så da sitter jeg her å venter.. Og må sikkert belage meg på noen timer her. Men orker ikke gå rundt å ha vondt og være bekymret lenger :(
Wish me luck :)

Huff, UVI er ikke å spøke med! :/ Lykke til! :)

Huff, UVI er ikke å spøke med! :/ Lykke til! :)

sign!!! håper det ikke har utviklet seg til nyrebekkenbet. :( vet alt om nyre styyyyr i svangerskap :/ lykke til!

sneik forresten litt fra sep. har termin 3 sept, så kan fort ende opp her :)

Håper du har vært inne hos legen nå og at du får ordentlig hjelp så du blir bra nå.
God bedring :)

Det er sykt vondt! Mulig du har fått for svak pencilinkur. Det skjedde med meg i høst, og UVI gikk over til å bli nyrebekkenbetennelse. God bedring!

Nå er jeg kommet hjem fra legevakten, var vel inne hos legen i 2 min. Urinprøven var nå helt fin, så da må det være noe annet!?:-/
Han klemte å trykket og jeg skrek ut der det gjorde vondt.. Ikke så mye han fikk gjort. Ringte gyn for å høre og da fikk jeg henvisning dit imorgen! De mente vertfall at det ikke skulle være noe galt med babyen siden det ikke var i det området det gjorde vondt!
På papiret jeg fikk fra legen står det at gyn legen tror det kan være en cyste. Men vet ikke mer før imorgen :-/
Har jo hatt vondt nå i 2 uker og hørt hjertelyden til den lille på fredag, så der bør alt være ok :)

Skal heller oppdatere dere imorgen :) takk for gode lykkeønskinger, dere er gode :)

Lykke til i morgen!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

då får nok du og se lille babyen igjen idag sånn som eg fekk inne på gyn.. ein positive ting oppi d vonda! :) ikkje någe godt når di putte denne UL-dildoen oppi der d jør vondt, men... håpe di finne utav någe hos deg og at di ikkje finne någe galt!! :)

Back
Topp