På lørdag...

S-mamma

Gift med forumet
reiser jeg med jobben til London, vi skal bo 800 meter fra oxford street (!), og jeg har selvfølgelig sjekket ut butikker og de har mange mor-barn butikker :) Gleder meg til shopping :) Noen som anbefaler meg å kjøpe noe babyrelatert der?

De har mye fine klær på GAP og Next :) Ellers er det jo kjekt å gå innom Disney Store!

Sent from my iPad using BV Forum

Premark har masse kle til ein veldig billig peng:) var der i fjor sommer å angra på at eg ikkje kjøpte meir.. :p

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Premark har masse kle til ein veldig billig peng:) var der i fjor sommer å angra på at eg ikkje kjøpte meir.. :p

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app
Primark mener du? Ligger helt i enden mot Marble Arch.

Ja:p ligger en i begge endene av oxford street.:) vi fann det ut siste dagen:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg synes alltid det er litt gøy å se i den gigantiske lekebutikken som ligger i den gata som går ned mot piccadilly circus. Ligger på venstre siden når man går nedover fra Oxford circus. Seks etasjer med leker.

Mothercare har også mange pakketilbud av bodyer pysjer osv til en til en billig penge:) Ligger nesten rett ovenfor primarken:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Last edited:
Takk for tips :)

Åh, så digg! Masse å shoppe! Disney store er obligatorisk. Og den store lekebutikken jeg har glemt hva heter er også et must. :)

Edit: HAMLEY'S!!!!!! :D

Jeg liker barneklærne fra Zara blant annet :)

Kos deg masse!

Sent from my iPad using BV Forum

Last edited:
Elsker også Zara!! :)

Har fått masse gode tips, takk :)

Back
Topp