På kontroll i dag.

mammatilLinnea

Elsker forumet
Var på savngerskapskontroll i dag. [:)] Har ikke lagt på meg mer enn nesten en halv kilo,men magen har da vokst veldig. [:)] Ble litt nervøs når han skulle høre om han fant hjertelyden til den lille,for tenkte at hvis han ikke finner den nå kommer jeg til og gå og være redd for at det ikke er liv inni der. Han drev en stund også hørte vi noe,men det var hjerte mitt vi hørte.. Uff tenkte jeg, han finner den nok ikke,men så plutselig fant han den. [:D] Jeg ble så glad! 140 slag i min. [:)]

Heisann! Flott å høre at alt var bra. Var ikke det en deilig følelse å høre hjertet til det lille underet slå?? Jeg synes det var helt fantastisk. Jeg har heller ikke lagt på meg noe men synes magen er ganske stor. Det er vekten jeg har som har fordelt seg, griner ikke av den grunn. Deilig å slippe for mange kilo.

Nå er det neste å glede seg til UL!!!!

Ha en fortsatt fin dag.

Var veldig deilig og høre hjertet til den lille slå ja. Gleder meg til 18 juli jeg nå. Håper tiden fram dit går fort. [:)]

Kjekt å høre at det gikk fint! [:)]

På meg trengte ikke jordmoren lete etter hjertelyden til lille Milli. Med en gang hun satte dingsen på magen dunka det for full maskin. Jordmoren ble litt overraska, og sa at det nok var jente, for da var hjertelyden lettere å finne. Dessuten var guttenes hjertelyd mer nølende. Hjertelyd på 140 kan jo være begge deler, hva tror du selv?

Har trodd helt siden jeg ble gravid at det er gutt,men nå er jeg ikke helt sikker lenger,men håper å få vite det når jeg skal på ul neste gang. [:)]

Back
Topp