På kontoll i dag

Suverina

Gift med forumet
I dag har Aleksander vært på 8 mnd kontoll[:)]
Han var nå blitt 8440g og 68 cm.
Må tilbake om 1 mnd, for dem er ikke helt fornøyd med aktiviteten hans på gulvet. Spesielt det at han ikke kommer seg fra mage til rygg enda. Men hun sa det kom sikkert nå den neste mnd.
Men han fikk masse skryt for han var allerede godt i gang med "pinsett" metoden med fingrene.[:)] (at han føller mye med på det han tar på, å tar på det og kjenner med tommel og pekefinger)
Lille store gode sjarmtrollet til mamma[;)]

Hvordan ligger deres barn i vekt og lengde?

Sist vi var på kontroll var hun 74cm og 7880g, er ikke så lenge siden!
Bør de kunne snu fra mage til rygg nå? Det gidder ikke smulen å prøve på en gang [8|]
Har dere vært i barnehagen i dag også? 

på siste kontrollen var han 73 cm og 9200g.

Ruller som bare det for tiden, men har ikkje gjort det så lenge. [:)]

På tirsdag (da var Sofie 7 mnd) veide hun 8160g og var ca 70cm lang.
Målte lengden alene, derfor er den cirka.

Ei lita og nett prinsesse[:)][:)]

ORIGINAL: MV07

Bør de kunne snu fra mage til rygg nå? Det gidder ikke smulen å prøve på en gang [8|]

Ja HS mente til oss at nå burde han klare å komme seg rundt fra mage til rygg. Han kommer seg kjempe fint selv fra rygg til mage, men der blir det bare skrik når han ikke kommer seg rundt når han er sliten[8D]
Siden han snur seg om natta og har klart å snu seg lenge nå en vei, mente hun det var rart han ikke kom seg andre veien.
Jeg selv tror det kommer når det kommer... [:)]
Var med han i barnehage etter HS, der hadde han sovet masse i dag, og bare vært i godt hummør. [;)]
I morgen skal vi prøve full dag der. Samboer er hjemme skulle det være noe.

Vi skal på 8mnd kontroll neste uke.
Minsten her er nok tidlig ute, snudde seg fra rygg til mage da han var 3 mnd, fra rygg til mage da han var 4mnd, han begynte å krype for snart 2mnd siden, like etter kunne han sette seg opp selv og reiser seg opp over alt[:D]

ORIGINAL: Mariannek

ORIGINAL: MV07

Ja HS mente til oss at nå burde han klare å komme seg rundt fra mage til rygg. Han kommer seg kjempe fint selv fra rygg til mage, men der blir det bare skrik når han ikke kommer seg rundt når han er sliten[8D]
Siden han snur seg om natta og har klart å snu seg lenge nå en vei, mente hun det var rart han ikke kom seg andre veien.
Jeg selv tror det kommer når det kommer... [:)]
Var med han i barnehage etter HS, der hadde han sovet masse i dag, og bare vært i godt hummør. [;)]
I morgen skal vi prøve full dag der. Samboer er hjemme skulle det være noe.

Ja,ja... Det kommer nok det å. Snur seg til magen hele tiden her,føler hun ligger der hele dagen og er ikke interessert i å komme tilbake til ryggen [:D] 
Så bra han har hatt to gode dager i barnehagen, spennende med full dag i morgen!  Må få oppdatering i morgen også [:)]

Sist vi veide var hun 9005g og 70 lang[:D]

skulle egentlig på barseltreff tirsdagen som var men gjett hvem som glemte det da??????[&:]

surrehue er jeg.

tenkte jeg skulle måle nå på tirsdagen[:)]

Sist jeg var på kontroll 13 november tror jeg det var.
Var han 68,5 cm og 7940 gr.

Helge Andrè snur seg alle veier nå.. det er slik han har komt seg der han vil de siste mnd, men nå har han begynt å åle seg framover.. [:)] 

4 desember var Maylén 8010g og 68cm[:D]

Back
Topp