på kledning

humle

Andre møte med forumet
Prinsen vår er som regel snill og blid kvar deg. Men når det kommer til påkledning blir han HEILT umulig. Det er uansett om det er snakk om og ta på han eit par sokker. Nesten sånn at eg gruer meg kvar gang eg skal kle på han. Han skriker til han blir rød i ansikte, og spreller veldig. Noen som har samme problem? Eller mest av alt, noen gode råd?

Hvor gammel er han? Det pleier å gå over av seg selv, egentlig.. Eller prøv å gjør det morsomt å kle på, lek litt med sokkene og ta dere god tid. Det har funka her, nå er det gøy med klær!

Her har vi det nesten på samme måte.
Jeg må bare holde han fast og forklare at han må ha klær på. Noen ganger gir han seg fort, men andre ganger gir han seg ikke i det hele tatt før alle klærne er på.

Du må bare være bestemt og ikke gi deg for da skjønner han at dersom han holder på lenge nok så vinner han.

Regner med at dette bare er en fase som de skal igjennom.
Lykke til.[:)]

Takk for gode råd:) Får bare prøve meg litt fram da og se hva som hjelper. Han er snart 10 måneder. og dette har vel holdt på stort sett siden har nyfødt.

har du han på stellebordet når du har på klær? prøvd å ha han på fanget?

Har vel egentlig prøv det meste. Stellebordet, på gulvet, på fanget, i sofaen. Prøver og fange oppmerksomheten hans med og gi han forskjellige ting han sjå på medan eg kler på han, men ingnting som fungerer.

Back
Topp