På kafe

gikk det bra??

Eg skulle eigentleg legge ut eit bilde av min gode kaffe :p men det kom tydeligvis ikkje med på bildet :p

Her har jeg drukket iscappochino i dag. tror det blir en til viss jeg skal klare å holde meg våken. Er trøtt som bare det.

Ja, den er det. Har til dolce gusto maskinen vår og. :)

Her er den veldig grei, bedre kald enn varm noen ganger! :)

Her er den veldig grei, bedre kald enn varm noen ganger! :)
einig :) men er når eg lager cappuchino heime, så må eg lage den manuelt. epresso, steame melk og så kanel på toppen:) Har ikkje sånn putte--kaffeduppeditt i maskina maskin :P hahaha:P Var den setninga mulig å skjønne? :P

Eg dreiv å kjøpte den cappuccino på literboks når det blei solgt :p
LITER?? :o Fantes det? :p Haha

Og nå har jeg googla, for jeg lurte skikkelig på hvordan det skrives, og du har såklart rett ;) Cappuccino ;)

LITER?? :o Fantes det? :p Haha

Og nå har jeg googla, for jeg lurte skikkelig på hvordan det skrives, og du har såklart rett ;) Cappuccino ;)
Hahaha :):) Eg skreiv feil først :P haha :P og så syntes eg det såg feil ut, så måtte google :P

Ja, det fantes, men ikkje så lenge... Trur eg kjøpte opp alle som var å få tak i i førde :P

de har den på obs her enda som liters boks :p

de har den på obs her enda som liters boks :p
Seriøst? Oi! På Amanda? :D

Jeg vet jeg er veldig gira til å være en som ikke liker den med Cappuccino - men om de har den, så har de kanskje også Latte eller Mocca også? :cool::D

de hadde det i hvertfall sist jeg sjekka etter den men var kun Cappuccino sin men har sett den på rema en en gang også men når husker jeg ikke..

de hadde det i hvertfall sist jeg sjekka etter den men var kun Cappuccino sin men har sett den på rema en en gang også men når husker jeg ikke..
Så kjipt :p Synes den smaker så veldig kanel :s

Back
Topp