Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir så fort slått ut av feber, så holder meg stort sett hjemme. Er det superviktig og tempen ikke er for høy kjører jeg på med febernedsettende og stiller opp, men da skal det være litt krise. Er i utgangspunktet imot sykenærvær på jobbGår dere om det er noe viktig, eller holder dere senga?
Skjønner med tanke på at det er vikar. Samtidig, håper du i så fall vet at det ikke er noen som ikke skal ha slikt i klassen du skal undervise? Jeg hadde blitt ganske sur om vi fikk helga, eller uka, ødelagt av sykdom, smittet fra læreren...Har hanglet med en seig forkjølelse lenge, men i dag slo det ut med leddsmerter, hodeverk og feber.
Det som er kjedelig er at jeg er vikar og jobber for vikarbyrå. Kjedelig å være den syke vikaren i første oppdrag liksom, men samtidig er det lærarjobb, så jeg må klare ha fokus og være tilstede![]()
Tror jeg prøver meg på en heftig kur med paracet og ibux. Er bare til 1330 så er det helg![]()
Sånn er det her også. Mannen må ha nærmere 39.5 før han in det hele tatt merker det. Jeg er slått ut på 37.5...Jeg personlig blir helt utslått av feber. Mannen derimot merker lite til det så han kan godt gå på jobb.
Skjønner med tanke på at det er vikar. Samtidig, håper du i så fall vet at det ikke er noen som ikke skal ha slikt i klassen du skal undervise? Jeg hadde blitt ganske sur om vi fikk helga, eller uka, ødelagt av sykdom, smittet fra læreren...
Hvis noen har manne-syke her i hus så er det nok meg.Sånn er det her også. Mannen må ha nærmere 39.5 før han in det hele tatt merker det. Jeg er slått ut på 37.5...
Samme hadde jeg gjort!Feber i seg selv er ikke farlig. Allmenntilstanden som gjelder! Hadde gått om det bare var litt feber og ikke noe mer med formen.
Hihi, litt sånn her om. Bare mannen ikke får hodepine, da er han SÅ mannesykHvis noen har manne-syke her i hus så er det nok meg.
Det har jeg ikke tenkt over før, men sånn er det her også. Haha.Hihi, litt sånn her om. Bare mannen ikke får hodepine, da er han SÅ mannesyk![]()
Haha, har vi like menn altsåDet har jeg ikke tenkt over før, men sånn er det her også. Haha.