På jobb igjen...

mmmmmmmmmmmmmmmmm

Gift med forumet
da er dagen kommet...i morgen tidlig starter jeg på jobb igjen - helt ny jobb! grugleder meg... er veldig glad for at det kun er to dager i uka i begynnelsen, og også glad for at det er sambo som skal være hjemme med henne de to dagene...

skulle jo egentlig ikke jobbe før til november, men siden jeg fikk ny jobb, så starter jeg litt før... er så utrolig rart å tenke på - både litt vemodig og litt godt...

synes det siste året har gått alt for fort, får nesten tårer i øynene av å tenke tilbake et år, satt her med mage - og nå er snuppa 8 mnd i morgen...har liksom hele tida tenkt at det er leeeenge til jeg skal på jobb igjen! er uansett veldig glad for at jeg har fått meg ny jobb, ellers ville det vært rett tilbake til helga-, sein- og nattevakter i november...nå har jeg fast 5 dg i uka 8-16, det blir godt!

huff da, blir spennende i morgen kjenner jeg... både fordi jeg ikke skal være hjemme sammen med henne, men også fordi det er helt nytt...

Kjenner meg igjen med de tankene om hvor fort året har gått! Ikke lenge siden jeg tenkte "ho ho, et åpr til jeg skal på jobb igjen" - og mnd går unna..
Det blir sikert godt for deg også å komme igang med noe nytt, samtidig som du ogsp gjerne skulle ha vært hjemme litt til!

Ønsker deg iallefall lykke til på jobben i morgen![:)]

da er det vel på tide å legge seg, prøve å være frisk og uthvilt til i morgen[&:]

må innrømme at jeg kosa litt ekstra med snuppa da jeg la henne for natta... trodde aldri jeg skulle bli så skrullete av å skulle begynne og jobbe igjen[&:][&o][:)]

Back
Topp