På hvilken dag med Synarela fikk du blødning?

Hvor mange dager på Synarela?

  • tidligere enn 7

    Votes: 0 0,0%
  • 7

    Votes: 0 0,0%
  • 8

    Votes: 2 20,0%
  • 9

    Votes: 3 30,0%
  • 10

    Votes: 2 20,0%
  • 11

    Votes: 0 0,0%
  • 12

    Votes: 1 10,0%
  • 13

    Votes: 0 0,0%
  • 14

    Votes: 2 20,0%
  • flere enn 14 dager

    Votes: 0 0,0%
  • kom aldri

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    10

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Noen får blødning/"mensen" til vanlig tid, noen senere, noen aldri. Hvordan var det med deg?

Man sprayer jo fra cd20. La oss si at man får blødning til vanlig tid med en 28 dagers syklus. Da betyr det at det er på dag 9 med sprayen man fikk "mensen".
 
Noen får blødning/"mensen" til vanlig tid, noen senere, noen aldri. Hvordan var det med deg?

Man sprayer jo fra cd20. La oss si at man får blødning til vanlig tid med en 28 dagers syklus. Da betyr det at det er på dag 9 med sprayen man fikk "mensen".
Jeg fikk mensen til samme tid på alle 3 forsøkene. Skilte 2 dager eller noe sånn. Blødde som vanlig.
 
Noen får blødning/"mensen" til vanlig tid, noen senere, noen aldri. Hvordan var det med deg?

Man sprayer jo fra cd20. La oss si at man får blødning til vanlig tid med en 28 dagers syklus. Da betyr det at det er på dag 9 med sprayen man fikk "mensen".

Min mens har vært 2-4 dager forsinket alle forsøkene på spray.
 
Jeg fikk mensen til samme tid på alle 3 forsøkene. Skilte 2 dager eller noe sånn. Blødde som vanlig.
Hvor lang syklus har du til vanlig? Jeg kan ha 28-33 dagers syklus og lurer da på hva det blir. Utifra EL så skal det være 29 dager denne gangen. Vil helst ikke utsette sprøytestart.
 
På første forsøk mener jeg å huske jeg fikk den på dag 9 etter sprøytestart på dag 21.

Vanlig syklus hos meg er 30-33 dager.
 
Dytter denne gamle tråden.

Er på dag 13 med synarela, og 0 blødning. Begynte på synarela SD 20, har syklus på 30 dager. Er det noen som har lignende erfaringer med at det drar ut? Hva er erfaringen med veien videre hvis blødning ikke kommer i gang? Er jo noen år siden 2016 og sist aktivitet i denne tråden, kanskje noen har noe nytt å dele?
 
Dytter denne gamle tråden.

Er på dag 13 med synarela, og 0 blødning. Begynte på synarela SD 20, har syklus på 30 dager. Er det noen som har lignende erfaringer med at det drar ut? Hva er erfaringen med veien videre hvis blødning ikke kommer i gang? Er jo noen år siden 2016 og sist aktivitet i denne tråden, kanskje noen har noe nytt å dele?

Jeg tar også Synarela nå. Er på dag 12 og begynte på SD 20 også. Skulle egentlig få mens på lørdag.
Har time for UL på torsdag så jeg ringte Riks i morges og fikk beskjed om å ta graviditetstest i morgen dersom jeg ikke får mens i kveld.
Og sååå begynner jeg å blø nå.. 3 dager forsinket
 
Virker som jeg kan forvente meg litt av hvert da. Jeg skal begynne på Synarela nå snart. Har ikke noe særlig å tilføye i tråden annet enn at jeg kommer tilbake til den når jeg har fått prøvd og sett hva som skjer. Veldig interessant å se hvordan dere andre opplever det.
 
Jeg fikk blødning på dag 14. Varte ca 7 dager - 2 dager lengre enn vanlig mens for meg.
 
Jeg tar også Synarela nå. Er på dag 12 og begynte på SD 20 også. Skulle egentlig få mens på lørdag.
Har time for UL på torsdag så jeg ringte Riks i morges og fikk beskjed om å ta graviditetstest i morgen dersom jeg ikke får mens i kveld.
Og sååå begynner jeg å blø nå.. 3 dager forsinket
Hehe, når jeg lager litt oppstyr så skjer det visst her også, jeg fikk blødning i dag :joyful: Dag 14 på synarela.
 
Hehe, når jeg lager litt oppstyr så skjer det visst her også, jeg fikk blødning i dag :joyful: Dag 14 på synarela.

Ja men er det ikke bare typisk det :wacky:
 
Da vet jeg fasiten min iallefall. Dag 10 med spray og det var som om noen punkterte livmoren min. Haha. Jeg pleier å spotte litt et par dager før. Spotta en halv dag bare, så kom det for full styrke. Mindre smerter enn vanlig da. Eneste pluss i det her. Spent på hvor lenge det varer da. Håper ikke jeg blir gående å blø i evigheter.
 
Back
Topp