Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk mensen til samme tid på alle 3 forsøkene. Skilte 2 dager eller noe sånn. Blødde som vanlig.Noen får blødning/"mensen" til vanlig tid, noen senere, noen aldri. Hvordan var det med deg?
Man sprayer jo fra cd20. La oss si at man får blødning til vanlig tid med en 28 dagers syklus. Da betyr det at det er på dag 9 med sprayen man fikk "mensen".
Noen får blødning/"mensen" til vanlig tid, noen senere, noen aldri. Hvordan var det med deg?
Man sprayer jo fra cd20. La oss si at man får blødning til vanlig tid med en 28 dagers syklus. Da betyr det at det er på dag 9 med sprayen man fikk "mensen".
Hvor lang syklus har du til vanlig? Jeg kan ha 28-33 dagers syklus og lurer da på hva det blir. Utifra EL så skal det være 29 dager denne gangen. Vil helst ikke utsette sprøytestart.Jeg fikk mensen til samme tid på alle 3 forsøkene. Skilte 2 dager eller noe sånn. Blødde som vanlig.
Jeg fikk mensen til samme tid på alle 3 forsøkene. Skilte 2 dager eller noe sånn. Blødde som vanlig.
Min mens har vært 2-4 dager forsinket alle forsøkene på spray.
Har 28 dager.Hvor lang syklus har du til vanlig? Jeg kan ha 28-33 dagers syklus og lurer da på hva det blir. Utifra EL så skal det være 29 dager denne gangen. Vil helst ikke utsette sprøytestart.
Dytter denne gamle tråden.
Er på dag 13 med synarela, og 0 blødning. Begynte på synarela SD 20, har syklus på 30 dager. Er det noen som har lignende erfaringer med at det drar ut? Hva er erfaringen med veien videre hvis blødning ikke kommer i gang? Er jo noen år siden 2016 og sist aktivitet i denne tråden, kanskje noen har noe nytt å dele?
Hehe, når jeg lager litt oppstyr så skjer det visst her også, jeg fikk blødning i dag Dag 14 på synarela.Jeg tar også Synarela nå. Er på dag 12 og begynte på SD 20 også. Skulle egentlig få mens på lørdag.
Har time for UL på torsdag så jeg ringte Riks i morges og fikk beskjed om å ta graviditetstest i morgen dersom jeg ikke får mens i kveld.
Og sååå begynner jeg å blø nå.. 3 dager forsinket
Hehe, når jeg lager litt oppstyr så skjer det visst her også, jeg fikk blødning i dag Dag 14 på synarela.
Takk det sammeSå bra!!! Lykke til med prøvingen!
Hehe, når jeg lager litt oppstyr så skjer det visst her også, jeg fikk blødning i dag Dag 14 på synarela.