Samme her Nårtid har du termin?Hvis alt går etter planen så blir det haugesund [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her Nårtid har du termin?Hvis alt går etter planen så blir det haugesund [emoji4]
Samme her Nårtid har du termin?
Så spennende! Jeg har termin 4. juli men jeg skal settes i gang før termin pga diabetes.Har termin 11 juli, men fikk beskjed på tirsdag at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å gå til termin
Så spennende! Jeg har termin 4. juli men jeg skal settes i gang før termin pga diabetes.
såpass! Jeg har desverre diabetes type 1, så min diabetes forsvinner ikke etter fødsel, men den blir heldigvis mer stabilJeg fikk også beskjed på tirsdag at jeg kommer til å bli satt igang før pga Svangerskapsdiabetes
såpass! Jeg har desverre diabetes type 1, så min diabetes forsvinner ikke etter fødsel, men den blir heldigvis mer stabil
Da får vi krysse fingrene for at den forsvinner etter fødselen. Men å måtte øke dosen er helt normalt. Det er forventa at diabetesen blir verre etterhvert til lenger du kommer i svangerskapet.Jeg kjenner jeg er dritnervøs for at den ikke forsvinner etter fødselen, fordi jeg har jo fått beskjed at sjangsen er der.
Diabetes ligger i familien og den har dukket opp rundt min alder.
Og skummelt når de hele tiden nå øker insulindosene mine