På god vei!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Til å klare utfordringa til Fiorelina... Om å klare 1500 innlegg før hu når 3000!!!

1100 HER NÅ!!! Skal jeg klare det? Har to dager til på meg før hu kommer tilbake på forumet!!! HEHE

Ja det hadde jo vært moro å klart det da, men det må jo bli masse svadainnlegg da...

Kan jo finne utrolig mange ting å feire da... Men så vil jeg ikke ødelegge forumet med masse innlegg heller...

Oi, da kan du ikke ha så mange andre planer for helga??? Lykke til med oppdraget! Jeg jobber aktivt mot 500.[;)]

Nei sambo da her i stad... det der får du ikke lov til for da kommer du ikke til å gjøre anna i hele helga... HEHE Og så sa han get a life'a...

Hehe, min sier ikke noe, men nå dro han ut...

Vi får holde ordleken i gang! Din tur![:D]

okey kommer

Hm, klarer jeg 19 til, før min kjære kommer hjem???

Det må vi vel få til!!!

Hvor i Nordland er du fra egentlig?

Hm, skal jeg svare på det da? Greit å være litt anonym.. Neida, jeg er fra Lofoten!

åh der er det fint... har vært der for mange år siden på ferie

Det synes jeg også! Kom gjerne igjen. Og til alle som ikke har vært her, så anbefales det. Masse nydelig og spennende natur. Mange perler!

Bodde borte i 7 år, og hjemlengselen ble stor etterhvert. Og det var fjellene jeg savnet mest!

Ja høye fjell til rett til hvite sandstrender
og mygg så store som helikopter!!! hehe
midnattsola er jo helt nydelig da

Mygg??? Nei, det har jeg ikke sett!

ser ikke lufta for bare mygg

Nei, nå lurer jeg på om du har vært her likevel??? Du er jo nærmere mygga enn meg. Les:Finnmarksvidda!

Den sommeren jeg var der så var det veldig varmt å fint vær så ja det var mye mygg det året.. Har aldri vært lengre opp enn tromsø jeg...

Back
Topp