På fridagen

mille.

Gift med forumet
Hva har dere gjort på i dag da?
 
Jeg har ryddet og vasket leiligheten til helgen og tatt bilder av bilen min som skal selges...
    
 
Og nå skal jeg på bowling snart.
 
Deilig med en fridag midt i uken!!
                                          
 
Jeg har bare lest til eksamen som er i morgen. Gruer meg, men regner med at det skal gå bra. Føler meg ganske flink, men føler meg snurt for en fridag [:@]
 
.
 
Gjort rent i huset og vært på kino og sett Da Vinci koden. [:)]
 
Sovet lenge, spist laaang deilig frokost med kjære mannen min, vært på middag hos foreldrene mine, og nå sitter jeg her. Vært en deilig dag![:)]
 
Hei!
 
jeg har vært på jobb i hjemmesykepleien, søkt på 26 lærerstillinger, og nå sitter jeg å prøver å lese til eksamen nr 2... Kjæresten og broren hans er ut og kjøper is, non stop, peanøtter og brus nå, så det spørs om det blir kos resten av kvelden. [;)]
 
ORIGINAL: Misin

Hei!

jeg har vært på jobb i hjemmesykepleien, søkt på 26 lærerstillinger, og nå sitter jeg å prøver å lese til eksamen nr 2... . [;)]

 
Heisann
Lykket til med eksamen- er det lærerjobber å få i Trondheim? Her på nordjæren er det praktisk talt umulig....
 
Nei da, det dukker stadig opp noe! Bor her selv, og på "min" skole blir det nok noe ledig nå. Men er så kjip at jeg ikke vil si hvor, men leit på hjemmesidene til alle Jærkommunene.
 
Back
Topp