På fredagen.....

Elenia

Gift med forumet
får vi hund..... Eller ho ska bo hos mamma til erika e blitt litt større..  gleda mæ sånn.... [:D]

Noen som har hund her? å korsn e d me unge å hund??

Vi har hund og det går kjempe bra med babyen. Han er litt sjalu, men han var her først. Veldig nyskjerrig på babyen lukter og slikker litt. Er veldig forsiktig med ho, han skjønner ho er liten.Og når det blir mye skriking går han i et annet rom [;)](smart).

ORIGINAL: vibeke79

Vi har hund og det går kjempe bra med babyen. Han er litt sjalu, men han var her først. Veldig nyskjerrig på babyen lukter og slikker litt. Er veldig forsiktig med ho, han skjønner ho er liten.Og når det blir mye skriking går han i et annet rom [;)](smart).

Ja d va smart ja...  trur nok hundan skjønna at di må vær litt forsikti me unga....  fin hund da... rase?

Er en Engels springer spaniel vi har..
Var skjønn hund du skal ha

hei.
vi har også hund,to faktisk[;)] det har gått kjempe fint.de er ikke sjalu i det hele tatt.har alltid passet på å kose like mye med de som vi alltid har gjort[:)] det som er litt morsomt med den ene vi har er at den fikk løpetid akkuratt da jeg fikk min skjønne lille gutt,så da jeg kom hjem fra sykehuset fikk hun innbilt svangerskap[:D]hun fikk melk i jurene[:D]hehe.hun er såå søt..hver gang han griner,går hun bort og setter seg og logrer.hehe..tror nok hun skulle ønske at hun hadde hatt en liten baby selv..en anne dag fant jeg henne liggende oppi bilstolen til småen,hun hadde krøllet seg sammen så godt hun kunne

mitt tips er å få hunden i hus så fort som mulig,slik at den kan finne sin "rang" i huset,da tror jeg at den ikke blir sjalu ovenfor ungen.tenker det at om ungen er der før hunden, vet hunden at ungen var en del av familien før han kom.til yngre hundene er,desto lettere er det for dem å tollerere ting og sin plass[;)]
viktig å sette harde grenser for den.f.eks,så får IKKE hundene våre slikke ungen i ansiktet,og det har vi vært strenge på helt fra starten[:D]

Lykke til vertfall.kjempe kjekt med hund.så har du alltid en grunn for å gå ut en tur[:)]

hvilke hund der det forresten?

*mammsen*

va bilde lengre opp her.. e en basenji..... e en av di mest allergivennlige rasan i verden.... mamma e allergisk, derfor æ ville ha en sånn hund... åsså e di vældi spesiell [:D]  lukta ikke hund av di.. di bjeffa ikke, men jodla... spent på korsn den oppfør sæ....  Den e 5 mnd nu, så kan jo kanskej vær litt vanskeli å dressere... eller?
Gleda mæ sånn.... [:D]

åå,den rasen er kjekk ja[:D]ei venninde av meg hadde oppdrett på den rasen for en stund tilbake[;)]
ingen hunder er vanskelige å dressere,noen tar det bare litt lenger tid med[:)]
 lykke til igjen[:D]

Tusen takk.. ska bi arti å se ka æ klar å gjør me ho..... aldri gjort d før, så bi jo spennanes... [:D]

vi har oxo hund border collie mira heter hun....
hu er ikke sjalu i det hele tatt... hu passer heller på han vis det kommer noen på besøk som hu ikke har sett så mye sitter hu ved siden av og passer på..

Vi har også hund. En border Collie hann som heter Kåre Kanon...[8D] Det går kjempefint med Tuva og Kåre bryr seg egentlig ikke så mye om henne tror jeg. Vi passer også på å kose masse med han også så han ikke skal bli så sjalu[:D]

mine hunder heter Frida og Nissmo.har hatt en hund som hadde navnet Nikita.ei venninde sin hund heter Sofie[;)]
her er et bilde av Frida,her ligger hun oppi bilstolen til småen som jeg snakket om lenger oppe[:D]

Vi har 2 hunder, en blandingshund på 6 år som heter Thinka og en gråsheafer på 1 år som heter Faxi. Begge er tisper. De aksepterte Mathias med en gang, ikke vært noe form for sjalusi. Thinka bryr seg så og si ikke, er litt bort og snuser på han av og til men har aldri slikket på han. Hun er bare godheten selv, stillferdig og rolig. Mens Faxi er jo fortsatt valp og meget nysgjerrig av natur, så hun er stadig bort og sjekker forholda. Men ho skal hele tida vaske på han, og det er litt tungvint for vi må hele tida passe på. Ho mener jo bare godt og er veldig sympatisk overfor han. Men det blir nok bedre etterhvert som både Mathias og bikkja blir større, og fordelen er jo at de får vokse opp sammen. [:)] Kjempekos med hund, men sheafere røyter noe heeeelt for jææææ...... Blir jo paranoid til tider av de hundehåra, støvsuger jo 2 ganger om dagen. [:'(] Trodde liksom røyteperioden var over jeg, men neida......er en stund til med henne visstnok. Gleder meg til det er over for å si det sånn.....[:)][;)]

Så kjekt!! Jeg elsker hunder!! [:D] Vi har en goldenretriver på 9 år. Veldig snill hund!! Hun bor nede i kjelleren om natten og er ute om dagen. Hun er alltid skitten fordi hun ruller seg i all slags dritt, derfor får hun ikke være inne i huset lengre. Ble så lei av å vaske henne hver dag.. Jeg har så kjempe lyst på en boxer eller en amstaff (eng staff). Men d blir ikke enda.. Barn og hund går stort sett kjempe fint sammen [8D][:)][:D][;)]

hei, vi har oxo hund. Border collien Troll.. Han er sååå utrolig snill den hunden der altså.  Er borte i Chris å susser på han innimellom.

tror ikke Tobias er allergisk,vi prøver å unngå at hundene går for mye med han.tror faktisk at jeg har begynnt å reagere på d,etter graviditeten.skal snart inn teste meg.[&:] 
hundene mine går også ute om dagen[;)]

Back
Topp