På fredag

Kristin86

Glad i forumet
Skal vi i meklingsmøte... Hva skjer der?
Vil de prøve å sende oss til en familierådgiver? Jeg vil ikke ha denne drittgubben! [:@][:'(][:@]

veit itje hva som skjer der, men kan itje tenke meg at de tenker å sende dere videre nei.. var itje han skikkelig ufin.. rett og slett -itje snill-??

er vel kanskje mest i forhold til den lille at dere skal diskutere samvær og deling av ting og tang?? kan det være noe slikt??

LYKKE TIL iallefall...

huff det va synd at det itje blei snakk om det da...lykkis.. har du tro på at det hadde ordna seg hvis dåkk hadde gått i terapi? for da er det jo kjempesynd at alt har komme dit det e i dag..

åååå nei det e trist å tenk på da..
ka han sei med tanken på at dåkk fløtt nu?? ayna han det e like greit? kan det vær at han åptn øuan når dåkk blir borte nu, eller e han heilt sta og bestemt på at sånne det å nå anna kommer det itje t å bi??

ORIGINAL: !lykkepillen©

Vel, i og med at han prøvde å kaste oss ut tidligere i mnd, så tror jeg han gleder seg VILT til vi er ute. Han kommer nok til å se på det som at han har fått friheten igjen.. Ingen sur dame som klager over at han holder på med disse radiostyrte fly/helikopterene 24/7. Ingen unge som skriker og er "bortskjemt" osv.. Tror ikke han synes det er det minste synd nei.

Jeg kjenner ham jo ikke, men ut fra hva du forteller, så tror jeg virkelig du skal være glad for å bli kvitt ham. Både ru og Nina får det nok bedre uten ham. Jeg tror ikke terapi kan forandre et menneske helt, men det er nå meg. Vet fra egen erfaring at når man er midt oppi et brudd, så er det gjerne veldig ambivalent selv om ting har vært fanskelig og fælt. Håper at når du får det på avstand, og begynner å leve "normalt" igjen, at du ser at du har gjort et riktig valg. Håper så inderlig at alt blir bra for deg snart Lykkis. Det e masse fesk i sjøen, veit du [;)]

Lykke til på møtet, Kristin86. De kommer nok ikke til å prøve å prakke på deg den mannen igjen. Ønsker deg alt godt, for det fortjener du. Både du og Lykkis har måttet ta alt for mye dritt fra disse typene. Nå bør det være nok. Flotte jenter som dere kan få så uendelig mye bedre.

Klem til dere begge.

Hensikten med et meklingsmøte for foreldre er, som skrevet før her, at man skal få en samværsavtale på plass. Alle som har barn under en viss alder skal dit ved samlivsbrudd. Kan ikke tenke meg det blir snakk om familieterapi, hensikten skal være å få samvær og samarbeid til å fungere best mulig for alle parter. Lykke til![:)]

Back
Topp