På farten??

Vi var mye på farten i starten, men nå så har vi roa oss ganske ned med det siden det er så varmt og lillemann er så fryktelig varm av seg, så vi ikke får oss te å kle på han :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det gikk så fint i dag! :D Ble ikke helt som planlagt, vi kom 30 minutter for sent til avtalen med ei venninne, amme i bilen gadd jeg ikke (fant isteden en benk på et rolig sted) og lillegutt sov seg igjennom alt levenet. Vi var borte hele dagen og storkoste oss. Deilig å se folk og så godt med et tilnærmet "normalt liv" igjen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja vi er mye rundt, med ei jente til på 4 år så nytter det ikke å sitte hjemme :) men godt det, lillesøster blir godt vant med å være på farten :)

Kjenner meg veldig igjen her. Hun henger konstant i puppen. Klarer ikke sove uten pupp. Så bare å komme oss i barnehagen med storebror er et slit. I tillegg har hun fobi mot vogna. Hyler som en stukket gris nedi der. Heldigvis går det nå bedre i bilstol. Og ergobabyen liker hun. Så vi kommer oss litt ut, men ikke mye.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Uff, det er så slitsomt! Nå er lille blitt 5 uker, og det er noe bedre. Jeg tvinger meg ut jeg! Vogna går greit og bilstolen går greit. Men her sovner hun fremdeles kun om jeg ammer henne... Håper det går seg til for oss snart:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp