På farten??

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Jeg bare lurer på om dere med babyer er mye ute på farten??

Her er vi nesten huleboere..!! Jeg går kanskje en trilletur om dagen, men ellers er vi mest hjemme. Litt fordi jeg er sliten og ikke orker så mye, og litt fordi jeg ikke vil ha snuppa ute blant store folkemengder enda. Er så redd for all mulig smitte...

Var innlagt med han mellomste da han var liten, og det syntes jeg var så skummelt. Så vil liksom verne om snuppa nå som hun er bare 3.5 uke.. Kanskje jeg er en skikkelig hønemor...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er jeg konstant ammestasjon, og det er vanskelig for meg å komme meg ut. Bare det å kjøre storesøster i barnehagen er tiltak! For min lille er et matvrak og spiser virkelig hele tiden.. Vi har faktisk fremdeles ikke vært på trilletur.. Hun er 3 uker imorgen...

Vi fatter en del. Men han er min første. men vi fatter en del frem og tilbake til sykehuset de to første ukene etter han ble født. Så ofte til helsestasjonen for veiing siden han gikk for mye første uka. Og kiropraktor. Siden jeg jobber på kjøpesenteret i byen så parkerer vi ofte der. Og må innom apoteket og kjøpe mme. så er en del på farten. Men nå roer det seg, så ser frem til det.

Nå er Sambo hjemme med oss til over helgen. Vi har vært både på besøk og diverse ærend. Hvordan det blir når han begynner å jobbe aner jeg ikke. Jeg føler at jeg har en arm for lite og uansett hvor mye jeg planlegger så dukker det alltids opp noe- det passer liksom aldri å gå ut døren :( fikk tatt en trilletur i dag, litt på nåde med tanke på mat og bleierutinen vår. Blir lett stresset kjenner jeg :(

Gått tur hver dag siden vi kom hjem fra sykehuset... Lillegutt har allerede hatt 3 flyturer, 2 uker idag... Er innom kjøpesenter, butikker, tar buss osv.. Storkoser oss om dagen, men er spent på hvordan det blir når mannen skal på jobb igjen og er borte 1 uke om gangen....

Jeg kommer meg ikke ut pga låsning i bekkenet så ellers ville jeg ha trillet mye siden de to trille turene jeg fikk vært på før det skjedde var veldig fredelige.

Nei, her holder vi oss for det meste hjemme siden hun henger i puppen konstant. Hun er 2 uker i morgen. Vi har vært i sentrum å handlet 2 ganger, ellers sitter vi for det meste i gyngestolen med puppen ute :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mye hjemme. Men så har vi bare hatt han med oss i en uke da. I går og i dag var vi på sykehuset. Og da tok vi en trilletur i byen etterpå mannen og jeg. Lunsj og is fikk vi spist også :-) Idag var vi i en park med ungene etter sykehusbesøket. (Infeksjon i operasjonssåret, måtte ha antibiotika).

Og en tur å handlet på senter... gikk ikke bra. Full hyling :-P

Her er det mye trilling her hjemme, korte rolige turer for å ikke ta for hardt i for bekkenet mitt. Ellers så har vi denne uken når mannen har begynt på jobb igjen hatt bytur sammen med min mor, med både butikker og kafe, og det har gått bra. Har kjøpt brukt bilstoltrille i dag, så gleder meg til å kunne få hun med meg rundt i bilstolen sin litt lettere enn i handlevogna...

Her blir det litt farting, men det er mest for storesøster sin del. Da går vi turer, er på lekeplassen, kafé, biblioteket o.l. :)

Ja, vi har vært ute på noe nesten hver dag siden dag 5, på forskjellige steder for å vise frem. Tirsdag var vi fem timer i parken, da sov han så og si hele tiden. Og så har vi hatt litt besøk.

Har liksom hørt om det at man nesten ikke vil se folk de to første ukene, men jeg tror jeg hadde blitt gal av å sitte inne, jeg.

Vi er mye på farten.. Men jeg blir veldig fort stresset om lille er urolig og kjenner meg veldig godt i det du skriver! Dette er min 3 så har ikke noe valg, må ut og levere i barnehage og være sosial sånn ellers... Men alt går så mye bedre di dagene vi bare er hjemme og slapper av :)

Lykketulla er 6 dager i dag, kom hjem fea sykehuset på tirsdag! Da var vi innom ett par butikker på vei hjem! Vi har vært på trilleturer, i byen, på restaurant og i lekeparken alt vi! Synes det er så deilig å kunne bevege meg uten stor mage osv:)

Her er lille 3,5 uker. Her koser vi oss mest hjemme, sover ekstra om vi trenger det feks. Stresser ikke med å farte så mye rundt. Bruker tiden på å få rutiner og kose oss. :) Blir alltids tid til farting når mor og barn får rutiner, og ikke minst får overskudd :)

Vi har vært mye på farten,lille er 3 uker :) Syns det er super deilig og kunne gå uten den store magen og vond kropp..Har følt meg så god form,så jeg er så glad om dagen..

Last edited:
Her er det en del farting, kanskje litt mye til tider. Har vært en noen runder i butikker, både i by og senter, og veldig glad for å ha med meg min mamma som har ferie i hele sommer før hun skal tilbake til usa igjen på sensommeren. Hun utnytter enhver sjanse for å få tid og kos med første barnebarnet. Kanskje hun kan få komme ned å passe og stelle og eventuelt fikse en vaskemaskin mens jeg sover noen timer en formiddag! :D

Ellers har det ikke vært mye besøk, men på lilletullas nesten tre uker har mye tid forsvunnet på sykehuset igjen da jeg ble syk. I dag har det vært stort familiebesøk når kusina til lille fylte to år. Såpass trøtt nå at pappaen må nok mer opp i natt enn til vanlig ja!

I morgen er målet å høre hva den ene restauranten i byen syns om baby i barnevogn, og treffe jenter fra jobben for middag! Håper jeg har ork, merker jeg blir litt smågal av plutselig å ikke ha noe jobb eller noe å tenke på.

Første bytur alene for meg og lillegutt i dag :o Blir veldig spennende å ha all logistikken på egenhånd :p Og jeg håper vi kommer oss inn noen steder med den "digre" barnevogna (Edge duo) hehe. Og vi må holde oss nære bilen med tanke på amming. Ordner vi oss nå så kan vi sette oss i bilen om 2-3 timer :p

Vi har nå hatt noen byturer, og lille snuppa liker det ikke.... Til mammaens fortvilelse...

Hun sover så godt i vognen og ned en gang vi kommer inn i en butikk, våkner hun og hyler... Det hele har resultert i at hun blir overstimulert og overtrøtt og resten av dagen går med til å få henne til å sove...

Så jeg prøver å unngå det for øyeblikket, og håper på at ting går seg til når hun er litt større...

Her er jeg konstant ammestasjon, og det er vanskelig for meg å komme meg ut. Bare det å kjøre storesøster i barnehagen er tiltak! For min lille er et matvrak og spiser virkelig hele tiden.. Vi har faktisk fremdeles ikke vært på trilletur.. Hun er 3 uker imorgen...

Kjenner meg veldig igjen her. Hun henger konstant i puppen. Klarer ikke sove uten pupp. Så bare å komme oss i barnehagen med storebror er et slit. I tillegg har hun fobi mot vogna. Hyler som en stukket gris nedi der. Heldigvis går det nå bedre i bilstol. Og ergobabyen liker hun. Så vi kommer oss litt ut, men ikke mye.

Back
Topp