På føden! :)

Har du født? :)
 
Heii! Liten oppdatering fra oss :)
Vannet gikk søndag kveld, ble satt i gang ordentlig tirsdag morgen, men lillegutt var ikke ute før onsdag formiddag! en helt sinnssyk fødsel, tror jeg var innom nesten alt utenom keisersnitt.
Det endte tilslutt opp med at han måtte tas med sugekopp, og mamman måtte klippes i tillegg til revning. Hah, uff. Sorry for detaljer til alle dere som fortsatt venter på deres lille.
Jeg er førstegangs så hadde jo ingen aning om hva jeg gikk til, men skal helt ærlig innrømme at jeg hadde sett for meg noe litt mildere enn hva jeg gikk igjennom.
Uansett, så er alt bra med oss alle 3 nå <3 og jeg er ikke vettskremt for å skulle få barn nr to (om flere år såklart).
For en fantastisk følelse å klare dette og å ende opp med den mest fantastiske gaven noengang!
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer! :D

Det er ofte sånn det ender når det er tidlig vannavgang. Det tok 3 dager før min eldste gutt ble født. Alle mine kom med tidlig vannavgang. Det håper jeg at du slipper neste gang. Og godt at du slapp keisersnitt. Kan tenke meg at det var en heftig fødsel!

Kos deg masse nå! :)
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp