Vecca#1
Håper på en liten spire snart <3
Ble sendt på sykehus i går da JM mente fødselen var i gang, men på sykehuset er de uenige og vil se ann situasjonen.. De vil at jeg skal være i aktiv fødsel før de tar ks, noe som egentlig gjør meg fryktelig frustrert, da sambo MÅ reise hjem i morgen tidlig :-( Jeg må holdes på overvåking, så skjer det ikke noe i natt får han ikke blitt med, så langt det ikke dryger en uke til.. Kjenner tårene presser på av tanken på at han kanskje ikke kan ta del av dette sammen med meg.. Riene er heldigvis ikke regelmessige, men de er kraftige og det murrer konstant. Lite åpning, men tappen har blitt 2 cm mindre på 2 dager og hadde 1-2 cm åpning i går.
Jeg får ikke sove på grunn av smerter i rygg, bekken og hofter. Og takene som plutselig kommer gjør det ikke bedre.. Er sliten og lei, men det er vell egentlig forventet. Så er det jo super gørr å bare ligge her!
Hensikten med innlegget er vell heller uvisst så det blir -Dagens utblåsning/sutring-
Jeg får ikke sove på grunn av smerter i rygg, bekken og hofter. Og takene som plutselig kommer gjør det ikke bedre.. Er sliten og lei, men det er vell egentlig forventet. Så er det jo super gørr å bare ligge her!
Hensikten med innlegget er vell heller uvisst så det blir -Dagens utblåsning/sutring-