På føden

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Heihei jenter. Jeg og Sølvi Elisabeth er havnet på føden. Kom opp her i går halv 3. Har premature rier. Fått lungemodingssprøyte og ligger med konstant drypp for å prøve stoppe fødsel. Snuppa er sterk og perfekt hjertelyd. Jeg var virkelig redd i går,off. Så her ligger jeg med kryssord,saft og mob. Nå har jeg bedt om litt kvelds kl.9.

Neimenn kjære vene, uff håper virkelig de greier å få stoppet det så hun holder seg inne mange uker til!! :) Vi skal tenke masse på dere :)

Tusen takk Fride:) Håper hun drøyer litt til ja. Bare i uke 31 her enda så. Får vite mer i morgen,om det plutselig ikke blir noe mer action her. Kan få drypp i maks 48timer uansett. Heldigvis virker hun sterk.

Åå kjære deg <3 skjønner at du ble redd i går ja. Krysser fingrene for at de klarer å stoppe riene. Dere er heldigvis i de beste hender :) god klem til dere alle <3

Det var ikkje kjekt å høyre, men bra du har komt så langt! Mykje lykke til både du og jenta (og dei heime).

Åhh, huff, skjønner godt du har vært redd <3 Var i dine sko for 3,5 år siden. Håper hun holder seg i magen litt til <3 Riedempende hjalp her til tross for at hu til slutt kom i 30+6. Men det går nok bra sksl du se uansett utfall <3

Håpe hun holder seg inne litt lengre♡ bra dere er i gode hender, og d går nok bra uansett. Lykke til ♡♡

Huffda:( dere er i det minste i trygge hender om ikke annet. Håper hun holder seg der litt til, selvom hun helt sikkert vil klare seg kjempebra om hun har dårlig tid i magen:)
Masse lykke til iallfall<3

Så utrolig skummelt :( :( Lykke til, håper dryppet stopper det. Klem fra meg!!

Lykke til! Krysser fingrene for at hun holder seg der inne en stund til.

Åhh, huff, skjønner godt du har vært redd <3 Var i dine sko for 3,5 år siden. Håper hun holder seg i magen litt til <3 Riedempende hjalp her til tross for at hu til slutt kom i 30+6. Men det går nok bra sksl du se uansett utfall <3
I hvilken uke fikk du riedempende?:)

Takk alle:) Relativt lite tak og rier nå heldigvis:)

I hvilken uke fikk du riedempende?:)

Fikk i uke 29:) Forløpet på NFI gikk greit selv om jeg var mye redd pga pustestopp og alt det andre som hørerer med som normalproblematikk til så for tidligfødte. Etter 7 uker dro vi hjem med ei stot jente på 2465 gram
:D hun har utviklet seg helt normalt og er ei sprek frøken i dag:)Hu var bare lit mt mindre enn gjennomsnittet frem til ca 2 årsalderen, men hun har tatt igjen vekst også:)

Bra du har passert 30 uker, da går som regel alt ganske bra på sikt :)

Back
Topp