Gøres helt forferdelig ut. Er det på grunn av smerte eller bare får du ikke sove?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke smerter, blir svimmel og kvalm, trolig noen nerver/vener i klem. Så sløvemedisin gjør egentlig alt bare værre. Blir slappere, men like fult grusomt svimmel. Hadde jo akkurat samme skiten sist jeg var gravid. Problemet nå er at jeg har en ettåring å ta meg av, så jeg MÅ funke littegranneGøres helt forferdelig ut. Er det på grunn av smerte eller bare får du ikke sove?
Nå skal jeg prøve medisinering hjemme et par dager, se om det blir bedre. Hvis ikke det blir mer enn 3t/døgn må jeg inn igjen og de må prøve andre medisiner i samråd med en psykiater. Irriterende, virker som de tror det er psykisk, men jeg er sikker på at det har en fysiologisk forklaring, noe min norske lege er enig i. Jeg får bare krysse fingrene for at bebisen gjør som søstra si og kommer før terminUff, det høres ikke noe godt ut. Men tre timer er kanskje bedre enn ingenting? Hva er de gjør videre nå da?
Vi krysser for at hun kommer snartNå skal jeg prøve medisinering hjemme et par dager, se om det blir bedre. Hvis ikke det blir mer enn 3t/døgn må jeg inn igjen og de må prøve andre medisiner i samråd med en psykiater. Irriterende, virker som de tror det er psykisk, men jeg er sikker på at det har en fysiologisk forklaring, noe min norske lege er enig i. Jeg får bare krysse fingrene for at bebisen gjør som søstra si og kommer før termin
Skulle kanskje tatt en tur til en osteopat eller naprapat. Høres ut som det er noe i klem. Kanskje dem kan lindre litt.Ikke smerter, blir svimmel og kvalm, trolig noen nerver/vener i klem. Så sløvemedisin gjør egentlig alt bare værre. Blir slappere, men like fult grusomt svimmel. Hadde jo akkurat samme skiten sist jeg var gravid. Problemet nå er at jeg har en ettåring å ta meg av, så jeg MÅ funke littegranne