På eget rom!æ

Mammadrømmen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Uuæ! I natt lå lille på eget rom for første gang... Av den enkle grunn at d er så varmt her for tiden, vi klarer ikke å få ned temperaturen på soverommet vårt i første etasje, så vi måtte sove i kjelleren. Lille lå på rommet som er hans der, og vi lå på naborommet (for lite til å ha sprinkelseng inne der) med begge dørene åpen. Så jeg hørte han + at vi også hadde på babycallen.

Helt ærlig synes jeg det var veldig skummelt, han er jo bare 10 uker. Men than again, han sov visst mye bedre, og det gjorde faktisk jeg også. Jeg har nemlig en baby som bråker mye i søvne, og det holder meg til tider våken.

Han sov fra 2100-0530, fikk mat og sov videre til 0930!

Er der noen babyer her som sover på eget rom? :-)

Nei, men tror ikke det hadde vært noe problem :) men vi flytter nå, så barnerommet er fullt av flyttelass..

Hehe, jeg syns det var skummelt da jenta fikk eget rom ett år gammel. :P Blir ca da guttungen får eget rom.

Har veldig lyst til å gjøre det. Men barnerommet er ikke i stand. Så når hun er 5-6 mnd får hun eget rom! Tror det blir bra for alle :)

Mi har gjort det sia ho var 1 mnd gammel :) men samme som deg så lurte eg på om det kom til å gå bra, og det har det. Alle 3 sover supergodt no :)

Mi har gjort det sia ho var 1 mnd gammel :) men samme som deg så lurte eg på om det kom til å gå bra, og det har det. Alle 3 sover supergodt no :)

Godt å høre at det er flere! :-)

Vi har fortsatt med dette nå selv om det har blitt kjøligere i været, og jeg føler meg nesten som en dårlig mor fordi han ligger på eget rom. Men både han og spesielt jeg sover bedre, og det er godt!

Godt å høre at det er flere! :-)

Vi har fortsatt med dette nå selv om det har blitt kjøligere i været, og jeg føler meg nesten som en dårlig mor fordi han ligger på eget rom. Men både han og spesielt jeg sover bedre, og det er godt!
Eg prøve å tenke slik at jo meir utkvilt vi er jo meir overskudd har eg til å gi ho kos og oppmerksomhet på dagtid.

Back
Topp