på byen

tippetupp

Betatt av forumet
Jeg har en samboer som er veldig glad i å ta seg en tur på byen. Han er stort sett ute 2 ganger pr mnd noen ganger mer når jeg sier at det er ok.

Han er blitt invitert ut på byen til lørdagen, var borte i hele helgen som var nå i bryllup.
Jeg er litt skeptisk til det i og med at jeg til fredagen er 36 uker og hatt en del kynnere osv. Han drar oxo ut i Oslo npe som tar over en time hjem med timeeks. om det skulle skje noe..

Jeg ble litt irritert i går at han kunne spørre om det når han vet hvordan det er..

hva hadde dere gjort? latt han dra ut for siste gang på en stund? [;)]

Jeg mener at gutta klarer seg fint uten å dra ut å drikke og feste ihelgene...at gutta burde skjønne at nå må det bli en pause med festing...men er ikke bare bare å nekte noen.
har heldigvis en samboer som tok pause ganske tidlig...men tror han gleder seg veldig til første fyllatur etter ungen er kommet...hehe

Vanskelig da der.. Har ein gubbe som er fryktelig glad i å gå ut eg og. Forstår da jo veldig godt no om sommaren og sånt, men, da går jo ikkje ant sånn heila tida. Her er det nesten kvar helg.. Gjerne fredag og lørdag.. [&o] Veldig kjekt for meg som sitter heime sant..

Nei, eg veit ikkje kva eg hadde gjort, men min kjære kommer til å få drikkeforbud, eller han har jo til og med sagt sjølv at når det er 4 veker igjen til termin så skal han forholde seg edru, kanskje bare ta ei og anna øl no og då! Og det skal han få lov til så klart, så lenge det bare blir med den ene ølen..[:)]

Du får spørre han, tenk om noe skjer, kva gjer me då? Eg vil IKKJE ha med meg noko dritings far på føden i alle fall[&:]

Back
Topp