på barnerommene

vinglepia

Forumet er livet
hvis du hadde bygd hus nå, ville du valgt?

Trykka 'teppe', fordi det er sikkert varmere. Men er jo lettere å vaske belegg da[8D]

Hadde aldri valgt teppe på noe soverom [;)]
Det er utrolig mange fine belegg å finne nå [:)]

takk takk [:)]

ingen av delene....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ingen av delene....
hihi,ventet på dette svaret [8D]

Teppegulv er jo rene astmafabrikken! Også syns jeg det er uhygienisk.. [:'(] Ville lagt et slitesterkt laminatgulv. Belegg er også noe herk.. 

parkett med teppe opp på... trykket belegg...

ORIGINAL: Slafselarve

Teppegulv er jo rene astmafabrikken! Også syns jeg det er uhygienisk.. [:'(] Ville lagt et slitesterkt laminatgulv. Belegg er også noe herk.. 
fordi?

ORIGINAL: racesnuppsi

ORIGINAL: Slafselarve

fordi?

Blir så fort stygt..

Aldri noe teppegulv i vårt hus, da sambo har allergi mot blandt annet støv og div. pels, og astma. Han reagerer VELDIG på vegg-til-vegg-teppe. Det og muggsopp er det eneste jeg har sett ham reagere skikkelig på.

ORIGINAL: toneany

Aldri noe teppegulv i vårt hus, da sambo har allergi mot blandt annet støv og div. pels, og astma. Han reagerer VELDIG på vegg-til-vegg-teppe. Det og muggsopp er det eneste jeg har sett ham reagere skikkelig på.

Jah.. Tenk all dritten som samler seg i ett teppe i løpet av et år, da.. [:'(][:'(]

hadde valgt belegg, det er lett å holde rent. Teppe har lett for å bli svart og det synes jeg virker upraktisk på et barnerom der det gjerne skal lekes med allskens ting..

ORIGINAL: |Toadette|

uten tvil belegg
veit hvor allergi fremkallende teppe er[:o]

Parkett

[:)]Parkett eller laminat ,med løst teppe oppå.

ORIGINAL: |Toadette|

uten tvil belegg
veit hvor allergi fremkallende teppe er[:o]

Back
Topp